سردار جوانی هشدار داد: دشمن قصد دارد با روایت نادرست از انقلاب اسلامی، بین مردم و انقلاب و مردم و ولی فقیه، فاصله‌اندازی کند.

هشدار معاون سیاسی سپاه درباره توطئه جدید دشمن علیه مردم ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار جوانی هشدار داد: دشمن قصد دارد با روایت نادرست از انقلاب اسلامی، بین مردم و انقلاب و مردم و ولی فقیه، فاصله‌اندازی کند.

سردار یدالله جوانی شب گذشته در همایش جهاد تبیین و دومین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی که در سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیا و به جهان معرفی کرد که این کار بزرگ دشمنان زیادی را به صحنه آورد تا به زعم خود انقلاب را در همان ماه‌های اول شکست دهند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخی بود که در دوران معاصر با قیام امام خمینی (ره) و یاری مردم ایران شکل گرفت ، ادامه داد: این انقلاب را معجزه قرن و انقلابی در امتداد بعثت خواند و یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ مردم در کنار پیروزی انقلاب اسلامی، این است که این انقلاب را با چنگ و دندان در برابر دشمنی‌ها و دسیسه‌ها حفظ کرده‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این انقلاب معجزه قرن و در امتداد بعثت نبی اکرم (ص) است، تذکر داد: در کنار تمام تلاش‌ها و دستاورهای مردم، در یک حوزه ضعف داشتیم و آن هم این است که انقلاب اسلامی را به صورت کامل و صحیح به نسل جوان معرفی نکرده‌ایم.

سردار جوانی با بیان اینکه تصویر بیگانه‌ای از انقلاب اسلامی به جوانان نشان داده شده است، عنوان کرد: نتوانستیم برای جوانان این دست موضوعات را تبیین کنیم و دشمن با سرمایه گذاری در شبکه‌های اجتماعی و جریان نفوذ، روایت‌های متفاوتی را با هدف فریب انجام داده و امروزه دشمن تنها امیدش فریب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد: دشمن قصد دارد با روایت نادرست از انقلاب اسلامی، بین مردم و انقلاب و مردم و ولی فقیه، فاصله‌اندازی کند.

سردار جوانی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال تصرف ذهن‌ها و در پی این است که مردم را روبه‌روی نظام و ولایت فقیه قرار دهد.مشکلاتی در کشور وجود دارد و بر کسی پوشیده نیست؛ از این جنس مسائل در تمام کشورها وجود دارد و باید آنها را با تلاش و همت مسئولین و مردم برطرف کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه با راهبری‌های رهبر معظم انقلاب، طرح ملی جهاد تبیین، تدوین شده و در کشور در حال اجرا است، گفت: امروز قرارگاه جهاد تبیین استان‌ها مشابه با قرارگاه‌های عملیاتی زمان دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

سردار جوانی در پایان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که ذهن جوانان ما تحت تاثیر دشمن قرار بگیرد و این امر تنها با جهاد تبیین محقق می‌شود.