نظامیان صهیونیست به فلسطینیانی که به سمت کامیون کمک‌های بشردوستانه در مرکز شهر غزه حرکت کرده بودند، تیراندازی و شماری را زخمی کردند.

حمله مجدد نظامیان صهیونیست به آوارگان فلسطینی در غزه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نظامیان صهیونیست به فلسطینیانی که به سمت کامیون کمک‌های بشردوستانه در مرکز شهر غزه حرکت کرده بودند، تیراندازی و شماری را زخمی کردند.

منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به فلسطینیانی که به سمت کامیون کمک‌های بشردوستانه در مرکز شهر غزه حرکت کرده بودند، تیراندازی و شماری را زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی به شماری از فلسطینیانی که برای دریافت کمک‌های بشردوستانه به سمت کامیون حامل کمک‌ها در میدان الکویت واقع در مرکز شهر غزه حرکت کردند، تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، در جریان این تیراندازی شماری از کمک جویان زخمی شدند.

در همین رابطه دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار داد و هنگامی که آن‌ها برای دریافت آرد و کمک‌های غذایی به میدان الکویت رسیدند، به آن‌ها شلیک کرد. این تلاشی برای ترویج بیشتر قحطی، تداوم محاصره و عدم تمایل به پایان دادن به این فاجعه انسانی است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه افزوده است: ما دولت آمریکا، رژیم اشغالگر و جامعه بین المللی را مسئول کامل بدتر شدن فاجعه انسانی در نوار غزه با توجه به تعداد بالای مرگ و میر ناشی از گرسنگی، سوء تغذیه و کم آبی می‌دانیم.

این دفتر اضافه کرد: ما خواستار پایان دادن به جنگ نسل کشی و ارائه یک هزار کامیون کمک به تمامی استان‌ها به ویژه شمال نوار غزه هستیم.