رهبر انقلاب در حاشیه مراسم کاشت سه اصله نهال فرمودند: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود.

تشکر رهبر انقلاب از ملت ایران؛ حضور مردم در انتخابات یک وظیفه تمدنی و یک جهاد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رهبر انقلاب در حاشیه مراسم کاشت سه اصله نهال فرمودند: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند.

رهبر انقلاب همزمان با روز درختکاری سه اصله نهال کاشتندرهبر انقلاب همزمان با روز درختکاری سه اصله نهال کاشتند1402/12/15 - 11:06

رهبر انقلاب صبح امروز پس از کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری فرمودند: لازم میدانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم بخاطر حضورشان در پای صندوقهای رأی. هم یک وظیفه‌ی اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند، هم یک جهاد انجام دادند.

ایشان در ادامه افزودند: میگوییم جهاد؛ چرا؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریباً، دشمنان ملت ایران، دشمنان ایران اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات و انتخابات را از رونق بیندازند.

رهبر انقلاب تاکید کردند: مردم با حضور خودشان در پای صندوقها، در مواجهه‌ی با این حرکت دشمنان، یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین این یک جهاد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: از دست‌اندرکاران انتخابات هم تشکر میکنیم، از مسئولین برگزاری، از مسئولین تبلیغات، از مسئولین امنیت، از همه‌ی کسانی که به‌نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.

کمک‌های دولتی و غیردولتی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ادامه پیدا کند / کسانی که توانایی امداد دارند، وارد شوند

ایشان با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امدادهایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند.