تهران- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افکار عمومی را به ارزیابی عملکرد ۱۶ ساله اصولگرایان در مجلس دعوت کرد و گفت: اکثریت مجلس دهم نه تنها اصولگرا بود بلکه مجالس هفتم تا نهم نیز به شکل قاطع در اختیار این طیف سیاسی بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام "مجید انصاری" روز جمعه با حضور در شعبه رای‌گیری حسینیه جماران در جمع خبرنگاران،مشارکت بالای مردم را در تقویت امنیت ملی و رفع تهدیدات موثر دانست و درباره عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس،گفت: اصلاح‌طلبان مجلس دهم بیشتر از ۷۰ نفر نبودند که به همراه اعتدالیون صد نفر می‌شدند و این القای رقبای ما است که مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان بوده است.

عضو مجمع روحانیون مبارز، درباره لیست اصلاح‌طلبان گفت: در این فهرست چندپارگی وجود ندارد و بیش از ۲۲ نفر از اصلاح‌طلبان در دو لیست‌مشترک هستند و تقریبا لیست اصلاح‌طلبان یکی است.

انصاری عنوان کرد: به هرحال مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی، معیشت مردم و رابطه بهتر با دنیا باید بیشتر کار کند. امروز مشکلات مردم جز ساماندهی اقتصاد، سرمایه‌گذاری، اشتغال، افزایش تولید و باز کردن راه بازارهای جهانی برای صادرات تولیدات داخل راه دیگری ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصحت نظام تصریح کرد: مجلس بعدی باید مجلس تضعیف و به حاشیه رانده شده را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و نمایندگان باید اختیار و شجاعت لازم را برای بیان خواسته های مردم داشته باشند. مجلسی که کمتر به دنبال جدال و دعوا باشد و برابر دشمنان بایستد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.