ایرنا- مراسم بزرگداشت اولین سالگرد مرحوم آیت الله محمد مومن نماینده فقید مردم قم در مجلس خبرگان رهبری بدلیل شرایط جاری و نگرانی از شیوع بیماری کرونا در این استان، لغو شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بیت مرحوم آیت الله محمد مومن عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  سه‌شنبه شب در اطلاعیه ای که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: قرار بود شب جمعه مصادف با سالروز شهادت امام هادی (ع) و لیلة الرغائب، مراسم اولین سالگرد ارتحال آن فقید سعید در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار گردد، که با توجه به تاکیدات مسئولین بهداشت و درمان و رعایت حال دوستان و علاقه مندان ایشان، برگزار نمی شود.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: از همه مومنین و مردم قدر شناس درخواست می‌شود شب جمعه که مصادف با لیله الرغائب است، جهت سلامتی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و شادی ارواح طیبه علما و شهدا خصوصا مرحوم آیة الله مؤمن، آیاتی از قرآن کریم را به ارواح مطهرشان اهداء نمایند.

اطلاعیه افزوده است: لازم بذکر است انشاءالله در آینده ای نزدیک و با فراهم شدن شرایط، مراسم یادبودی برای ایشان برپا خواهد شد.، در خاتمه از عموم مومنین، و مردم قدر شناس ایران بخصوص مردم شریف قم و مراجع عظام خاصه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی که با الطاف خود بیت ایشان را مشحون لطف و عنایت خود قرار دادند صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین محمود خسرو انجم داماد خانواده مرحوم آیت‌الله محمد مومن به ایرنا گفت: این مراسم در فرصت مناسب دیگری برگزار خواهد شد.

آیت الله محمد مومن دوم اسفند سال گذشته پس از طی مدتی بیماری دارفانی را وداع گفت.عضو فقهای شورای نگهبان، نماینده پنج دوره مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از فعالیت آن مرحوم بود.