رأی مردم به جبهه انقلاب برای تحول کشور بود/ امیدی به دولت نیست

رای مردم برای ایجاد تحول در کشور بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، ایجاد تحول در کشور و ایستادگی در برابر بی‌تدبیری‌های دولت را انگیزه رأی مردم به جریان انقلابی خواند.
ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشارکت مردم به دلیل بی‌تدبیری‌های دولت بود؛ دولت راهکارهای داخلی را کنار گذاشته و رها کرده و به برجام چسبیده بود.
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت با بی‌تدبیری، نرخ بنزین را در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی افزایش داد. مشکلات معیشتی، گرانی و بیکاری، عامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات بود. ۸۰ درصد مشکلات اقتصادی ما ریشه داخلی دارد و ربطی با تحریم‌ها ندارد اما دولت غافل است و اولویت‌ها را نمی‌شناسد.
وی عدم وجود عدالت اجتماعی را عامل نارضایتی مردم و کاهش مشارکت در انتخابات خواند و گفت: درحالی‌که بیکاری و حقوق پایین کارمندان و کارگران ادامه دارد، حقوق‌های نجومی نیز ادامه دارد. بی‌عدالتی اجتماعی، عامل نارضایتی و گسست اجتماعی است اما دولت چشم خود را از این بی‌عدالتی‌ها برداشته و حتی مشکل حقوق‌های نجومی را نیز حل نمی‌کند.
ابوترابی، کاهش مشارکت مردم در انتخابات را زنگ خطر خواند و اظهار داشت: اولویت مجلس یازدهم، مقابله با بی‌عدالتی اجتماعی، بی‌تدبیری‌های دولت و اصلاح بنیادین نظام اداری خواهد بود.
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: سیاست اداری پاسخگو نیست، باید انقلاب اداری ایجاد شود و نظام مالیاتی و بیمه‌ای اصلاح گردد.

وی افزود: افرادی که پای صندوق‌های رأی آمدند، احساس تکلیف شرعی کردند و نباید ناامید شوند؛ امید این افراد به جریان انقلابی است.

ابوترابی گفت: مردم به جریان انقلابی رأی دادند تا تحولی در اداره کشور ایجاد شود، در مقابل بی‌تدبیری‌های دشمن، ایستادگی و خواب را بر نفوذی‌ها و مدیران نااهل حرام کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: باید اقدامات مجلس انقلابی به گونه‌ای باشد که امید برای بهبود وضعیت کشور و معیشت مردم در جامعه ایجاد شود.