سرلشکر باقری با صدور پیامی به سپهبد لی زوا چنگ، ضمن قدردانی از کمک‌های بهداشتی درمانی چین تاکید کرد: مبارزه با ویروس کرونا نیازمند همبستگی و عزم جهانی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

العالم : سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به سپهبد لی زوا چنگ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری خلق چین، ضمن تاکید بر اینکه مبارزه با ویروس کرونا نیازمند همبستگی و عزم جهانی است از کشور چین به دلیل کمک به ایران تقدیر کرد.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سپهبد لی زوا چنگ

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری خلق چین

شیوع ویروس کرونا (covid-19) بشریت را در معرض آزمونی بزرگ برای سنجش سطح و میزان باور و پایبندی ملت‌ها و دولت‌ها به اصول اخلاقی و توجه به نوع‌دوستی و نشان دادن تمدن و فرهنگ آنها قرار داد.

در این شرایط جلوه‌گری‌های انسانی کشور چین به رغم آنکه خود درگیر شیوع و مقابله با این بیماری خطرناک گردیده بود، تحسین همگان را برانگیخته است.

به نمایندگی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از حسن نیت و خیرخواهی و کمک‌های بهداشتی و درمانی مردمی، دولتی و نیز نیروهای مسلح جمهوری خلق چین برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا قدردانی می‌کنم و امیدوارم مبارزه با این بیماری که نیازمند همبستگی و عزم جهانی و تلاش و احساس مسئولیت و همکاری بین‌المللی است به پیروزی و موفقیت کامل منتهی شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر پاسدار محمد باقری