عضو کمیسیون انرژی مجلس یکی از مشکلات مهم کشور را زنجیره‌ای نبودن تولیدات عنوان کرد و افزود: امید است سال جاری به تولید زنجیره‌ای توجه ویژه‌ای شود چراکه می‌توان از این طریق تحریم‌ها را دور زد و خوداتکا شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سلام امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با نامگذاری سال به عنوان "جهش تولید" ازسوی مقام معظم رهبری، گفت: اگرچه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال گذشته که رونق تولید نام داشت قدم‌های خوبی برداشته شده است اما پیشرفت مطابق خواسته معظم له صورت نگرفته لذا انتظار است سال جاری در حوزه تولید جهش بیشتری صورت گیرد.
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولید می‌تواند علاوه‌بر صادرات بیشتر، مشکل اشتغال و در مجموع بسیاری از دیگر مشکلات کشور را حل کند، درواقع اگر به سمت خواسته مورد نظر مقام معظم رهبری حرکت کنیم بسیاری از مشکلات ما کم خواهد شد.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کمبود اقلام بهداشتی، اظهار کرد: اگر صنعت در حوزه تولید مواد بهداشتی به خوبی رونق گرفته بود اکنون با کمبود دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده رو به رو نبودیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یکی از مشکلات مهم در کشور را زنجیره‌ای نبودن تولیدات عنوان کرد و افزود: امید است سال جاری به تولید زنجیره‌ای توجه ویژه‌ای شود چراکه می‌توان از این طریق تحریم‌ها را دور زد و خوداتکا شد.