اکنون بهترین فرصت رایزنی با مجامع بین‌المللی برای رفع تحریم‌های یکجانبه آمریکاست

فراکسیون امید: حالا زمان قرار دادن ترامپ در موقعیت دشوارتر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رایزنی با مجامع بین المللی در شرایط کنونی منجر می شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار گرفته و در سیاست های خود بازنگری کند.
جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم ها در شرایط کنونی، بیان کرد: بنظر می‌رسد که این اقدام باید زودتر از این انجام می‌شد. در شرایط کنونی وزارت خارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نمایندگان ایران در مجامع بین المللی باید فعال تر شده و از طریق رایزنی با کشورها و قدرت های جهانی در خصوص کنار رفتن تحریم ها رایزنی کنند.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: باید توجه داشت که این تحریم ها به صورت یکجانبه و از طریق آمریکا اعمال شده و وابستگی موسسات مالی و شرکت ها به اقتصاد آمریکا آنان را ناچار کرده که آمریکا را در این مسیر همراهی کنند.
نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: رایزنی با مجامع بین المللی منجر می شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار بگیرد و به دنبال حمایت افکار عمومی جهان از سلامت انسان ها در جوامع مختلف در سیاست های خود بازنگری کند.

میرزایی در پایان تاکید کرد: اگر ترامپ به فشار مجامع جهانی بی تفاوت باشد منزوی تر خواهد شد. اکنون فرصت مناسبی برای رایزنی با مجامع حقوقی و بین المللی برای کنار رفتن تحریم های یکجانبه است.