نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه ادعای آمریکا بیشتر جنبه تبلیغی دارد چراکه اگر آمریکا صادق بود در هفته گذشته تحریم‌های جدیدی را اعمال نمی‌کرد، گفت: امید آمریکا این است که عده‌ای این ادعا را باور و روی آن تاکید کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به ادعای آمریکا برای کمک به ایران اظهار داشت: این ادعای آمریکا بیشتر جنبه تبلیغی دارد چراکه اگر آمریکا صادق بود در هفته گذشته تحریم‌های جدیدی را اعمال نمی‌کرد.
وی افزود: اعتقاد ما این است که چون آمریکا متهم اصلی تولید این ویروس است، حتی اگر این اتهام ثابت نشده باشد باز هم اعتمادی نیست و سخن مقام معظم رهبری نیز همین است؛ به خاطر تحریم‌های بانکی آمریکا، سایر کشورها نمی‌توانند به ایران کمک مالی بکنند و به همین دلیل باید به ادعای آمریکا بدبین بود و بدانیم که صادق نیست.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اشاره به موضع دولت در مقابل این ادعا بیان کرد: خوشحالیم که دولت حداقل در این موضوع از رهبر انقلاب تبعیت کرده و با موضع ایشان پیش می‌رود و انتظار از دولت همین است.
وی در رابطه با اهداف مدنظر آمریکا در این ادعا گفت: اهداف سیاسی در پس این کار بوده و امید آمریکا این است که عده‌ای این ادعا را باور و روی آن تاکید کرده و آن را به چالشی تبدیل کنند که آمریکا قصد کمک داشته و مسئولان این اجازه را ندادند.
فولادگر ادامه داد: در راستای موضع رهبر معظم انقلاب و به دنبال آن دولت در رابطه با این موضوع، فعالیت‌های رسانه‌ای باید صورت بگیرد تا افرادی که در غفلت هستند بر این برنامه سیاسی آمریکا دامن نزنند.

وی با تشکر از جهاد کادر درمانی و بیمارستان‌ها تصریح کرد: خواستار همکاری مردم و ادامه پویش خانه‌نشینی هستیم و با تشکر از مسئولانی که در این زمینه کمک کردند، از همه مسئولان از جمله استاندار می‌خواهیم با اعمال مدیریت‌های صحیح و محدودیت‌های بیشتر در تردد به بهداشت و کادر مجاهد درمانی و نیز پویش خانه‌نشینی کمک کنند تا سیر نزولی این بیماری آغاز شود.