وزیر امور خارجه درحالی روز گذشته (دوشنبه) برای پاسخ به سوالات ۱۰ نفر از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی حضور یافت که هیچ کدام از نمایندگان سوال کننده در این جلسه حضور نداشتند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه با تذکر به نمایندگان سوال کننده از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: دیروز آقای ظریف برای پاسخ به سوالات ۱۰ نفر از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی حضور یافت ولی هیچ کدام از سوال کنندگان در جلسه حضور نداشتند.

وی افزود: تذکر اصلی من به همکاران خودم است. دیروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ۱۰ نفر از نمایندگان سوال از آقای ظریف داشتند که وی و معاونش حضور داشتند ولی متاسفانه حتی یک نفر از همکاران سوال کننده حضور نداشتند و این جای تاسف دارد و هم بی‌احترامی به کمیسیون امنیت و خود مجلس و بی‌حرمتی به وزیر امور خارجه است که علیرغم حضور وی همکاران حضور نداشتند.

وی اضافه کرد: مهم این است که در این ایام سختی که کشور و ملت در این بلای کرونا درگیری هستند با همبستگی کامل و یک انسجام ملی بتوانیم از این حادثه عبور کنیم.

رحیمی در تذکر شفاهی با تسلیت شهادت جمعی از کارکنان نیروی دریایی ارتش به خانواده‌های داغدار و خسارت دیده و ملت ایران گفت: امیدوارم مسئولین در ستادکل نیروهای مسلح دلایل این سانحه را به ملت ایران ارائه کنند و اجازه ندهند که به حادثه هواپیمای اوکراینی دچار گردد و مشمول مرور زمان شود.