نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت:‌ آقای روحانی! سرزمین سوخته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل دولت بعد ندهید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید جواد ابطحی امروز (‌دوشنبه 29 اردیبهشت 99)‌ طی تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش گفته‌اند که اجبار ندارند دانش‌آموزان به مدرسه بروند، خب دانش آموزان نمی‌آیند. امتحان هم که نمی‌گیرید، بنابراین حتماً می‌خواهید یک نسل بیسواد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کرده و تقدیم جامعه کنید.

وی افزود: آیا پدر و مادر دانش‌آموزان کرونا نمی‌گیرند؟ آیا این دانش‌آموزان از پدر و مادر در خانه‌شان کرونا نمی‌گیرند؟ این چه تدبیری بود که اندیشیده شده است؟

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! سرزمین سوخته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل دولت بعد ندهید.

خودروسازان پیش فروش‌های قبلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل بدهند، ثبت نام برای پیش فروش جدید پیشکش!

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد افزایش قیمت خودرو نیز گفت: خودروسازان پیش فروش‌های قبلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل بدهند، ثبت نام برای پیش فروش جدید پیشکش! این چه وضعی است که در مملکت درست کرده‌اید؟

وی گفت: چرا لپه باید کیلویی 40 تومان باشد؟ من همانطور که آقای فتحی به آن اشاره کردند معتقدم دولت آقای روحانی استعفا دهد تا یک دولت جوان تشکیل شود.

وی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه نیز گفت: من تعجب می‌کنم؛ 400 نفر از فضلای کشور نامه نوشته‌اند و 12 مورد از تخلفات وزیر مخابرات و رئیس شورای عالی فضای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کردند،‌ بنابراین با این تخلفات برخوردی صورت دهید، مخصوصا با تخلفات در حوزه فضای مجازی.