فارس/ نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، طی نطقی در صحن علنی ضمن انتقاد از تورم شدید و مشکلات معیشتی متعدد گفت: ما اهل تعامل سازنده هستیم و هیچ بنایی بر عناد با دولت نداریم، اما اگر اراده‌ جدی برای حل مشکلات مردم نبینیم، مجلس از تمام ابزارهای نظارتی خود از جمله طرح سوال و استیضاح استفاده خواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید موسی موسوی در ادامه نطق خود در موضوعات ملی، خوستار اصلاح نظام مالیاتی و تصویب طرح مالیات بر منازل خالی و عایدی سرمایه، طرح جاماندگان سهام عدالت، اجرای کامل قانون همسان‌سازی حقوق و دستمزد، طرح تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان، طرح شفافیت آراء نمایندگان، اصلاح قانون انتخابات، طرح خودنظارتی مجلس و موارد دیگر شد.

رئیس موقت مجمع نمایندگان فارس در بخش دیگری از سخنان خود از بازداشت مدیرکل ورزش و جوانان فارس و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با شبکه درهم‌تنیده فساد در ورزش استان تقدیر کرد و گریزی به پروژه‌های حوزه انتخابیه خود زد که ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور بابت افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام، خواستار رفع نواقص و تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها شد. .

مشروح نطق سیدموسی موسوی به این‌ شرح است:

.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با درود به روح پرفتوح امام و شهدا و باسلام به همکارانم در خانه ملت;

در ابتدای سخن از مردم انقلابی حوزه انتخابیه‌ام که در انتخابات لامرد و مهر حماسه‌ای ماندگار آفریدند و بنده را لایق خادمی خویش دیدند، قدردانی می‌کنم.

همکاران محترم; چنان چه مشکلات عدیده مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت تداوم داشته باشد، یک سال دیگر هم‌زمان با انتخابات ریاست‌جمهوری بوق‌های رسانه‌ای جنجال می‌کنند که مجلس انقلابی نتوانست هیچ کاری کند، پس دولت انقلابی هم هیچ کاری از پیش نخواهد برد و اینگونه مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس خواهند کرد. .

بنابراین باید این هشدار را جدی بگیریم که اگر با سهل‌انگاری دولت مشکلات سرجای خود باقی بماند و مجلس هم هیچ اقدام قاطعی نکند، مردم پراید ۹۰ میلیونی و دلار ۲۰ هزار تومانی را هم از چشم دولت دیده و هم از چشم مجلس و این‌بار دیگر نه به چپ اعتمادی می‌کنند و نه به راست! نه به دولت و نه به مجلس!