سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تا امروز موفق نبوده و باید کنار برود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهاب الدین طباطبایی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره وضعیت تشکیلاتی اصلاح طلبان گفت: یکی از پیشنهاد دهندگان طرح پارلمان اصلاحات حزب ندا است و تفاوت آن با شورای عالی سیاست گذاری این است که اعضا در استان‌ها بیشتر درگیر می‌شوند؛ یعنی اینطور نیست که فقط نظرات احزاب مرکز ترتیب اثر داده شود.

وی افزود: در طرح پارلمان اصلاحات نظرات اصلاح طلبان کل کشور در تصمیم گیری ها لحاظ می‌شود و از این جهت تفاوت آن با شورای عالی سیاست گذاری کاملاً مشخص است.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این سوال که آیا شورای عالی سیاست گذاری ساز و کار مناسبی برای ادامه کار اصلاح طلبان مناسب است گفت: هر ساز و کاری که بتواند فارغ از بحث انتخابات و معرفی کاندیداها مطالبات مردم و اولویت‌های کشور را تشخیص دهد و برای حل مشکلات و مسائل مبتلا به مردم برنامه داشته باشد می‌تواند مفید باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شورای عالی سیاست گذاری با توجه به آنکه رسالت انتخاباتی دارد می‌تواند از پس از این موارد بر بیاید گفت: اگر این تشکیلات تا امروز در این مسیر موفق نبوده باید تشکیلاتی بر سر کار بیاید که بتواند مسائل را به درستی منتقل کند و تا حدی برای مشکلات کشور راه حل داشته باشد.

طباطبایی با اشاره به اینکه این روزها افراد متعددی برای کاندیداتوری انتخابات ۱۴۰۰ مطرح می‌شوند، گفت: من بخشی از این تعدد کاندیداها را به فال نیک می‌گیرم به این خاطر که بخشی از افرادی که خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می‌کنند و یا نام آنها برای این انتخابات مطرح می‌شود هم اکنون در کشور مسئولیت دارند و این موضوع سبب می‌شود که اینها دست کم برای جلب آرا و دیده شدن کارهایی که در طول این سال‌ها نکردند، انجام دهند و بخشی از مشکلات مردم را حل کنند.