شیراز از زیباترین و پرطرفدارترین شهرهای توریستی ایران است که سالانه گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. سفر به شیراز بسیار حیرت انگیز و هیجان آور است و به شما کمک می‌کند تا با شهر شعر و ادب ایران آشنا شوید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، برای خرید تور شیراز آژانس‌های مسافرتی زیادی خدمات ارائه می‌دهند اما هرکدام خدمات متفاوتی دارند که باید قبل از سفر همه آنها را با هم مقایسه کرده و مناسب با بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

9854

قیمت تورهای شیراز

تعیین قیمت و هزینه سفر به شیراز به مسائل متفاوتی بستگی دارد که گزینش این عوامل مربوط به انتخاب مسافر و بودجه او است. به طور مثال انتخاب یک نوع از وسیله نقلیه مانند قطار، اتوبوس یا هواپیما  از مسائلی است که در تعیین هزینه سفر بسیار تاثیرگذار است و قیمت‌ تورها بر این اساس تفاوت بسیاری باهم دارد.

 

از دیگر عوامل تاثیرگذار انتخاب زمان مناسب برای سفر است. این که شما در چه زمان و چه فصلی تور شیراز را خریداری می‌کنید و سفر خود را شروع می‌کنید در میزان قیمت اهمیت دارد. مانند سفر به دیگر شهرها، شیراز نیز ترافیک مختلفی در فصول متفاوت سال دارد. مسافر باید هنگام انتخاب زمان سفر مناسب با بودجه‌اش به انتخاب تور شیراز بپردازد.

9645

 

بهترین جاذبه‌های گردشگری شیراز

  • مسجد نصیرالملک
  • باغ جهان نما
  • مسجد وکیل
  • نارنجستان قوام
  • دروازه قرآن
  • حافظیه
  • تخت جمشید
  • پاسارگاد

 

زمان حرکت

زمان حرکت با تور شیراز یکی از عوامل بسیار مهم در تاثیر بر قیمت است. تور شیراز مانند هر تور دیگری نوسانات قیمت خود را در زمانهای مختلف دارد. همچنین نوسانات قیمت در تورهای اول هفته، وسط هفته و آخر هفته نیز در این نوع تورهای شیراز نیز مشاهده می‌شود.

9631212

اگر قصد سفر به شیراز را دارید در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به سایت‌های آژانس‌های گردشگری مراجعه کرده از خدمات رزرو و خرید تور شیراز بهره‌مند شوید و شرایط مختلف آن را مد نظر قرار دهید

 

برای خرید تور شیراز حداقل چند روز قبل باید اقدام کنیم؟

این مورد به مسائل مختلفی مربوط می‌شود از جمله آنکه با کدام آژانس مسافرتی تور شیراز خود را انتخاب کرده‌اید و همچنین اینکه برای چه زمانی می‌خواهید به شیراز سفر کنید. به طور مثلا خرید تور شیراز برای زمان‌هایی که جزء اعیاد و مناسبت‌ها محسوب می‌شود بی‌شک پر طرفدارتر است به همین دلیل باید تقریبا از یک ماه قبل به رزور تور بپردازید تا دچار مشکل نشوید اما برای دیگر ایام سال یک هفته قبل زمان مناسبی است تا به خرید تور خود بپردازید.

 

مزیت‌های سفر با تور شیراز نسبت به سفر شخصی

با انتخاب تور برای سفر به شیراز به راحتی می‌توانید اکثر امور تور شیراز خود را خودتان برنامه‌ریزی کنید و از خدماتی چون بلیط رفت و برگشت با بهترین ایرلاین‌ها، رزرو هتل دلخواه و پشتیبانی شبانه روزی بهره‌مند شوید و نهایت استفاده را ببرید. در ضمن مطمئن باشید که در سفر با تور هم می‌توانید کیفیت را تجربه کنید هم هزینه مناسب‌تری نسبت به سفر شخصی برای شما خواهد داشت.

 

زمان مناسب برای خرید تور ارزان شیراز چه موقعی از سال است؟

تور شیراز نیز مانند دیگر سفرها و شهرها، فصل خاص خود را دارد. بدیهی است که هر شهری در بعضی ماه‌ها شلوغتر و در بعضی ماه‌ها خلوت‌تر است. فصل‌های تابستان و پاییز می‌تواند از ارزان‌ترین زمان‌ها برای سفر به شیراز باشد چراکه شیراز در منطقه‌ای گرم قرار دارد و در تابستان هوای آنجا بسیار گرم می‌شود. پاییز شیراز نیز مثل دیگر فصلهایش نیست اما شلوغترین فصل شیراز بهار است که شیراز بسیار پر راز ودل انگیز می‌شود در حالت کلی هم معمولا در روزهای وسط هفته و به دور از تعطیلات قیمت‌ها پایین‌تر است.

 

بهترین بازارها و مراکز خرید شیراز کدامند؟

همانطور که می‌دانید شیراز مراکز دیدنی زیادی دارد که مراکز خرید نیز از  آن جمله هستند. مراکز خرید خلیج فارس، زیتون فارس، ستاره فارس، آفتاب فارس و سلطانیه بهترین مراکز خرید شیراز و بازار وکیل، سرای مشیر و بازار حاجی از بهترین بازارهای شیراز هستند.

 

بهترین زمان برای سفر به شیراز چه موقعی از سال است؟

همانطور که گفته شده بهترین زمان سفر به شیراز فصل بهار است. آب و هوای شیراز در این فصل، بسیار بهتر  از روزهای دیگر سال است.

 

 

برترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شیراز چه مکان‌هایی هستند؟

شیراز به انواع جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی خود شهرت دارد که از معروفترین آنها می‌توان به تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و شاه چراغ و... اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌ها برای اقامت در تور شیراز کدامند؟

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر نوع قیمت تور شیراز انتخاب نوع اقامتگاه است. در شیراز انواع اقامتگاه‌ها وجود دارد که باید با توجه به بودجه خود به انتخاب بپردازید. اگر با تور سفر می‌کنید حتما نوع هتل و خدمات آن را قبل از سفر جویا شوید و سپس به رزور تور شیراز بپردازید. هتل‌هایی که می‌توانید اقامت داشته باشید زیاد هستند اما هتل‌های کریمخان، ارگ، جهانگردی، چمران، هما، پارک سعدی، پرسپولیس اینترنشنال و اطلس جزو محبوب‌ترین هتل های شیراز هستند.