مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: این مقام صهیونیستی می‌گوید امروز ایران توانسته اهداف منطقه‌ای خود را بر آمریکا تحمیل و حتی توانسته در انتخابات آمریکا، این کشور را مدیریت کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار شورای قضایی استان با اشاره به سرمایه گذاری ویژه دشمن روی خراسان رضوی گفت: تظاهرات 25 روزه ای که امروز آمریکایی‌ها را درگیر کرده، برای ما برنامه ریزی شده بود اما آنها موفق به پیشبرد اهداف خود نشدند. 

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در این جلسه که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شده، ضمن گرامیداشت این هفته خطاب به مسوولان قضایی گفت: پایبندی کامل به اجرای قوانین و پرهیز از راضی کردن جریانات مختلف 2 اصل از اصول مهم دستگاه قضایی است. 

وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها در جلسات خود اذعان می‌کنند که هنوز بعد از 40 سال مطالعه و ایران شناسی، نتوانسته‌اند ایران را بشناسند. آنها همچنین اعتراف می‌کنند که ایرانی‌ها از ترویج اندیشه دینی و نفوذ منطقه‌ای دست بر نداشته‌اند چرا که ایرانی‌ها در کشورهایی چون فلسطین، یمن، سوریه و افغانستان کنار گوش اسرائیل هستند.  

مشاور وزیر افزود: این مقام صهیونیستی می‌گوید امروز ایران توانسته اهداف منطقه‌ای خود را بر آمریکا تحمیل و حتی توانسته در انتخابات آمریکا، این کشور را مدیریت کند.   

وی افزود: مقامات آمریکا ضمن افزایش فشارهای هیبریدی و ترکیبی بر ایران، به دنبال این هستند که حتی اگر دولت آینده آمریکا دموکرات بود، باز هم نتواند تحریم‌های ایران سست کند. 

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به سرمایه گذاری ویژه دشمن روی خراسان رضوی، شکست طرح‌های امنیتی آمریکایی‌ها در دو سال گذشته را تشریح کرد و گفت: تظاهراتی که اخیراً در آمریکا ایجاد شده و 25 روز است که آنها را درگیر کرده، برای ما برنامه ریزی کرده بودند، آنها حتی مأمورانی فرستادند تا التهابات اجتماعی را در ایران افزایش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در کشور که ناشی از جنگ اقتصادی است، افزود: دشمنان در تلاش هستند با سوء استفاده از مشکلات موجود، ذائقه فرهنگی مردم را عوض کرده و از بسیاری مسائل قبح شکنی کنند که مصادیق آن در اتفاقات اخیر به کرات دیده می شود.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با تشکر از زحمات و اقدامات دستگاه قضایی استان، افزود: مقابله دستگاه قضایی استان با مدیران فاسد موجب شده امروز مجرمان از قوه قضائیه بترسند و از این به بعد هم نباید این پرچم زمین بیفتد.