حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: محمدجواد ظریف یکشنبه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می‌شود.وی ادامه داد: علت این دعوت از وزیر امور خارجه لزوم ارائه توضیحات ایشان در خصوص قطعنامه شورای حکام و قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علت این دعوت از وزیر امور خارجه لزوم ارائه توضیحات ایشان در خصوص قطعنامه شورای حکام و قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر امور خارجه در این کمیسیون برای ارائه توضیح در خصوص قطعنامه شورای حکام و همکاری ۲۵ ساله با چین خبر داد.

به گزارش خانه ملت، حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: محمدجواد ظریف یکشنبه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می‌شود.

وی ادامه داد: علت این دعوت از وزیر امور خارجه لزوم ارائه توضیحات ایشان در خصوص قطعنامه شورای حکام و قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین است.

محمدجواد ظریف یکشنبه هفته گذشته نیز با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، گزارشی از آخرین تحولات سیاست خارجی کشور به نمایندگان ارائه کرد.