پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: یحیی یک مربی باهوش و بی‌حاشیه است که بی‌سروصدا تیمش را به سمت موفقیت جلو می‌برد و امیدوارم چند سال دیگر هم در پرسپولیس بماند. فوتبال ایران » لیگ برتر

سیدجلال ثابت کرد چه کاپیتان بزرگی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرورزشی، ناصر محمدخانی، ستاره دهه ۶۰ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس معتقد است با پیروزی در تبریز حدود ۹۰ درصد راه قهرمانی این تیم طی شده است. او حرف‌های دیگری هم برای گفتن داشت که در زیر می‌خوانید.

پرسپولیس را با پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز باید قهرمان زودهنگام لیگ نوزدهم بنامیم؟

به نظر من ۹۰ درصد راه قهرمانی طی شد. ماشین‌سازی حریف سرسختی بود که با هوشمندی بچه‌ها در خانه شکست خورد و حالا سرنوشت پرسپولیس تقریباً روشن شده است.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس چه کسی بود؟

همه خوب بودند. سیدجلال حسینی، بشار رسن، علی علیپور و...، اما من بازی مهدی ترابی را خیلی دوست دارم.

او هم ۱۰ گله شد.

مهدی ترابی در حال حاضر ستاره لیگ برتر فوتبال کشورمان است. تیم ملی هم می‌تواند از توانایی‌های این بازیکن تکنیکی و مؤثر بیشتر استفاده کند.

زدن پنالتی آن هم در دقیقه ۸۴ در شرایطی که بازی در زمین حریف با تساوی بدون گل دنبال می‌شود، کار آسانی نیست.

صددرصد همین‌طور است. مهدی ترابی خوشبختانه به آن درجه از اعتماد به نفس رسیده که بتواند در دقیقه ۸۴ هم پشت ضربه پنالتی بایستد و اتفاقاً چقدر هم خوب ضربه اش را زد.

نمایش کدام پرسپولیسی دیگر توجه شما را جلب کرد؟

گفتم که همه خوب بودند، اما سیدجلال حسینی هم ثابت کرد چه کاپیتان بزرگی است. پس از آن مسائل حاشیه‌ای و حرف‌هایی که درباره خداحافظی و جدایی اش زدند، خداوکیلی نمایش بی‌نقصی داشت.

آیا باید خداحافظی کند؟

با این قدرتی که من از سیدجلال در مصاف با ماشین‌سازی دیدم فکر می‌کنم حداقل ۲ سال دیگر بتواند بازی کند. خداحافظی کردن یا نکردن بازیکن یک امر شخصی است که فقط خود طرف می‌تواند در مورد آن تصمیم بگیرد.

علی علیپور مهاجم پرسپولیس را چطور دیدید؟

علیپور در خط حمله تنها بود. با این وجود با همه توان دوید و یک پنالتی حساس هم گرفت. اگر از ابتدای بازی یک مهاجم تخصصی کنار علیپور بازی می‌کرد، می‌توانست گلزن این دیدار هم لقب بگیرد، اما به نظرم کار خودش را کرد.

و مهدی عبدی؟

به عنوان تعویضی وارد زمین شد و تلاش کرد به تیمش کمک کند. مهدی عبدی و مهدی عبدی‌ها باید بیشتر تمرین کنند و با گوش سپردن به توصیه‌های مربیان پیشرفت بیشتری داشته باشند. من آینده خوبی برای این جوان می‌بینم.

و بالاخره عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

یحیی یک مربی باهوش و بی‌حاشیه است که بی‌سروصدا تیمش را به سمت موفقیت جلو می‌برد و امیدوارم چند سال دیگر هم در پرسپولیس بماند.