میزان/ رییس کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با اشاره به سرنوشت طرح تعلیق پروتکل الحاقی در مجلس، گفت: این طرح مسیر خود را در مجلس طی می کند تا فوریت آن در مجلس مطرح و پس از تصویب در این کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار میزان با اشاره به سرنوشت طرح الزام دولت به تعلیق اجرای پروتکل الحاقی در مجلس گفت: این طرح از سوی چند نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح شد و در حال حاضر به هیئت رییسه مجلس تحویل داده شده است.
وی افزود: این طرح مسیر خود را در مجلس طی می کند تا فوریت آن در صحن مجلس مطرح و پس از تصویب در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این طرح بازدارندگی لازم را خواهد داشت؟ گفت: قطعا این طرح اثرات خود را خواهد داشت با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که نظر نمایندگان در صحن مجلس درباره این طرح چه خواهد بود.

طرح الزام دولت به تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی در تاریخ 3 تیرماه مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفته و نهایتاً به تصویب این کمیسیون رسید.