برای اجرایی شدن این منویات سخت‌گیرانه در قبال یک بیماری اپیدمی، چیزی شبیه به حکومت ژنرال پینوشه نیاز است که هر کاری را با زوره سرنیزه انجام بدهند!

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مشرق: خانم فائزه هاشمی، صبیّه مرحوم هاشمی به تازگی در مصاحبه با سایت جماران پیرامون نظرات کرونایی خود گفته است: دولت توصیه می کند مردم در تجمعات، عروسی ها و یا عزاداری ها شرکت نکنند. در حالی که باید به جای توصیه، حضور در چنین مراسم هایی را «ممنوع» اعلام کند. آنگونه که در کشورهای دیگر می بینیم، مردم برای رفتن به خارج از محله هایی که خانه هایشان قرار ندارد، باید جریمه بپردازند.

او می‌افزاید: گاهی افراد ناچارند به دلیل اینکه پروتکل ها را رعایت نمی کنند و جان دیگران را به خطر می اندازند، ۱۰۰ الی ۵۰۰ یورو جریمه پرداخت کنند. همین باعث الزام مردم به رعایت موارد بهداشتی شده است. مانند جریمه هایی که در راهنمایی و رانندگی وجود دارد.

خانم هاشمی همچنین در ادامه اظهار می‌کند: هر گونه تجمع از قبیل عزاداری‌ها و جشن‌های عروسی باید علاوه بر ممنوع اعلام شدن، جرم تلقی شود.

او در بخش پایانی اظهارات خود نیز گفته است: به جای اینکه ماموران وقت خود را صرف «گشت ارشاد» و رصد مهمانی های شبانه جوانان کنند، می توانند مانع از برگزاری و شرکت در مراسم‌های عروسی و عزا و... شوند.

*برای اجرایی شدن این منویات سخت‌گیرانه در قبال یک بیماری اپیدمی، چیزی شبیه به حکومت ژنرال پینوشه نیاز است که هر کاری را با زوره سرنیزه انجام بدهند!

این در حالی است که مشخص نیست خانم هاشمی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را در جامعه ایرانی می‌بینند؛ چگونه باز هم خواستار انجام روش‌های سخت‌گیرانه‌ی پلیسی هستند. خاصّه اینکه تجربه قرنطینه پلیسی در اسفند و فروردین نیز نشان داد که این کار در مدت طولانی قابل اجرا نیست و به بلاهایی بزرگتر از کرونا منجر می‌شود.