حکیمی‌پور از ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استعفا داد/آیا میانه‌روها شورا را ترک می‌کنند؟

رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استعفا کرد|جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت که هم‌اکنون ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برعهده دارد از ریاست این شورا کناره‌گیری کرد.
​به گزارش خبرگزاری فارس، حزب اراده ملت ایران روز پنج‌شنبه هفته گذشته طی بیانیه‌ای جدیدترین مواضع سیاسی خود را منتشر و در بیانیه خود تأکیدکرد که دیگر امیدی که در پیوستن به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان داشته بر باد رفته است.
در بخشی از این بیانیه آمده بود که حزب در پنج سال اخیر مؤکدا پیگیر شکل‌گیری مکانیسم نقد درون جریانی و آسیب‌شناسی اصلاح طلبان بود ولی چون گذشته فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت و هر بار به بهانه‌ای از این مسئولیت مهم و ضروری برای بازسازی جریان اصلاحات غفلت و کوتاهی شد.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب حاما که هم‌اکنون به ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برعهده دارد از ریاست این شورا استعفا داد.

حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌ قاعدتاً باید ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را هم‌اکنون دبیرکل حزب دیگری برعهده بگیرد. 

به گزارش فارس، خروج، استعفا و تعطیلی شوراها و نهادهای تصمیم‌گیر اصلاح‌طلبان از 2 اسفندماه سال 98 که در ماراتن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 30 کرسی تهران به رقیب سنتی یعنی اصولگرایان واگذار شد آغاز شده است.

عبدالواحد موسوی لاری از عضویت در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استعفا داده، شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تعطیل شده و داود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان نیز خبر استعفای محمدرضا عارف رئیس این شورا را چند ماه پس از استعفای موسوی لاری رسانه‌ای کرد.