معاون رئیس جمهور در بازدید از مجتمع آموزشی نجات خدمه نیروی هوایی ارتش، توسعه فرودگاه بیشه کلا را همسو با توسعه مازندران عنوان کرد و گفت: از نظر اصولی و فنی دولت با توسعه این فرودگاه موافق است.

نوبخت: دولت با توسعه فرودگاه بیشه‌کلا موافق است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسولان استان مازندران از مرکز آموزش نجات خدمه نهاجا در بیشه کلا مازندران بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور در این بازدید توسعه فرودگاه بیشه کلا را همسو با توسعه مازندران عنوان کرد و گفت: از نظر اصولی و فنی دولت با توسعه این فرودگاه موافق است.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه آموزشی اظهار کرد: فرودگاه بیشه کلا در منابع بین‌المللی و داخلی ( نشریه هوانوردی AIP) فرودگاه‌ عملیاتی در جهان به ثبت رسیده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اعطای بودجه برای افزایش طول باند فرودگاه بیشه کلا در منطقه سرخرود مازندران گفت: هدف از اجرای این طرح، امکان بهره گیری بیشتر از پتانسیل های موجود به منظور تقویت بنیه دفاعی، ارتقاء و توان رزم در شرایط خاص، امدادرسانی به مردم منطقه در شرایط بحرانی و همچنین ارائه آموزش‌های هوانوردی به جوانان منطقه در حوزه هوانوردی از طریق آموزش مهارت‌های خلبانی است.