نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: بستن فضای مجازی معیشت بخشی از مردم را تخت تاثیر قرار می‌دهد و مجلس نیز به این موضوع عنایت ویژه‌ای دارد، به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیستیم بلکه مجلس به دنبال مدیریت آن است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 احمد علیرضابیگی، در خصوص ساماندهی شبکه‌های اجتماعی، اظهار داشت: فضای مجازی واقعیت امروز دنیاست و مجلس نیز به دنبال نظام‌مند کردن این فضا است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی از آسیب‌های آن جلوگیری می‌کند، بیان کرد: فضای مجازی ارتباط عمده‌ای با مشاغل و کسب و کارهای مردم دارد.

وی افزود: بستن فضای مجازی معیشت بخشی از مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مجلس نیز به این موضوع عنایت ویژه‌ای دارد، به دنبال انسداد شبکه‌های اجتماعی نیستیم بلکه مجلس به دنبال مدیریت آن است.

علیرضابیگی ادامه داد: ممکن است در یک خانواده، کودکی به دلیل ندانستن یک جسم فلزی را در پریز برق فرو کند و دچار برق گرفتگی شود، آیا می‌توان به دلیل و جود این احتمال، خانه‌ها را از برق محروم کنیم و در تاریکی زندگی کنند.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: با این استدلال که فضای مجازی مضراتی دارد، نباید این فضا را مسدود کرد بلکه باید استفاده از فضای مجازی را مدیریت کنیم.