یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قرارداد امارات و رژیم صهیونیستی با شکست مواجه خواهد شد و به نفع امارات هم نخواهد بود.

رضازاده: قرارداد امارات و رژیم صهیونیستی با شکست مواجه می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یعقوب رضازاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در محکومیت رابطه امارات و رژیم صهیونیستی گفت: قرارداد غیر قانونی و غیر مشروع امارات و رژیم صهیونیستی با میانجیگری آمریکا و با هدف ایجاد دوستی منعقد شده که مورد اعتراض اکثر کشورهای مسلمان منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته رژیم صهیونیستی و آمریکا شکست‌های سختی را در منطقه متحمل شدند که به دنبال جبران آن هستند، یکی از این راه‌ها ارتباط رژیم صهیونیستی با امارات بود که این اقدام می‌تواند به ضرر منافع کشورهای حاشیه خلیج فارس تمام شده و خیانت بزرگی به آرمان کشورهای اسلامی و فلسطین محسوب می‌شود پیمانی که به نفع کشور امارات هم تمام نخواهد شد. لذا قطعا این قرارداد به نتیجه نمی‌رسد.

رضازاده با تاکید بر این که قرارداد رژیم نامشروع صهیونیستی با امارات با شکست مواجه می‌شود، افزود: کشورهای عربی منطقه هم می‌دانند که این قرارداد به ضرر منطقه و جهان عرب خواهد بود و قطعا همگی به آن واکنش نشان می‌دهند لازم است این واکنش ها در اجلاس‌های منطقه‌ای و بین المللی نشان داده شده و قرارداد محکوم شود تا رد پای رژیم غیر قانونی و عیر مشروع اسرائیل در کشورهای مسلمان دیده نشود.