مردم نسبت به اصلاح‌طلبان بدبین هستند و همه مشکلات دولت به حساب اصلاح‌طلبان ریخته شده است.

هرجا که می‌رویم مردم می‌گویند روحانی پدرمان را درآورد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ناصر قوامی، فعال اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم در واکنش به بیانیه اخیر موسوی خوئینی ها گفته است: «مردم نسبت به اصلاح‌طلبان بدبین هستند و همه مشکلات دولت به حساب اصلاح‌طلبان ریخته شده است». استدلال قوامی این است که اگر چهره های تندروی اصلاح طلب و فعال در فتنه نظیر برادران خاتمی و یا شکوری راد برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت نشوند اصلاح طلبان نباید در انتخابات شرکت کنند. نکته جالب تر آنکه اصلاح طلبانی نظیر قوامی چنان می گویند که دولت روحانی اصلاح طلب نیست که گویی اعضای کابینه روحانی را اصولگرایان تشکیل می دهند و عناصری نظیر جهانگیری، ربیعی، زنگنه، اردکانیان، ابتکار، آخوندی، مولاوردی و... اصلا اصلاح طلب نیستند.

بخش های مهم اظهارات قوامی را در ادامه خواهید خواند:

*مشارکت در انتخابات به‌نظر من اشتباه برای اصلاح‌طلبان است. فرقی هم ندارد که این پیشنهاد را آقای موسوی‌خوئینی‌ها بدهد یا فرد دیگری. دلیلش نیز این است که ما اولا نمی‌دانیم چه کسی از اصلاح‌طلبان داوطلب ریاست جمهوری خواهد شد؟ بعد هم که شد، تایید صلاحیت می‌شود یا خیر؟

*ما انتخابات را ترک نمی‌کنیم. آنها هستند که ما را ترک داده و از انتخابات بیرون می‌کنند. از آقای خوئینی‌ها باید سوال کرد که اگر شما، عبدا... نوری، شکوری راد، رئیس‌دولت اصلاحات یا دکتر محمدرضا خاتمی ثبت نام کنند، تایید صلاحیت می‌شوید؟ اگر پاسخ مثبت باشد که حرف همه ما مشارکت در انتخابات است. اما این اشتباه بسیار بزرگی است که دوباره پشت سر عارف و امثال روحانی راه بیافتیم.

*نمی‌دانم آقای موسوی خوئینی‌ها چقدر با مردم ارتباط دارد، اما من می‌بینیم که مردم نسبت به اصلاح‌طلبان بدبین هستند و همه مشکلات دولت به حساب اصلاح‌طلبان ریخته شده است. به هر کوی و برزن یا مغازه که می‌رویم مردم می‌گوید شما اصلاح‌طلبان چه کار کردید؟ و روحانی پدر مردم را درآورد.

*به‌نظر من اگر آقای موسوی خوئینی‌ها چنین نظری دارد باید به‌صورت شفاف و صریح بگوید. بگوید رئیس دولت اصلاحات که هشت سال رئیس‌جمهور بود به اعتقاد دوست و دشمن دوران طلایی بود؛ کاندید شود یا افرادی مثل محمدرضا خاتمی، عبدا... نوری و خود آقای خوئینی‌ها ثبت نام کنند و اگر تایید صلاحیت شدند در انتخابات شرکت می‌کنیم. اگر می‌خواهد نامه بنویسد باید شفاف حرف بزند و اینها را بگوید. این نامه که الان نوشته است بیشتر اصلاح‌طلبان را گنگ و گیج می‌کند.