فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عدم موفقیت گروه‌های تروریستی و حامیانشان در سوریه خود یک آزادسازی خرمشهر بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بخشی از سرزمین ما توسط نیروهای بعثی که مورد حمایت قدرت‌های جهانی بودند اشغال شده بود و حتی شهر خرمشهر را تصرف کرده بودند و مردم ما این اشغالگری را نمی‌پذیرفتند و نیروهای مسلح نیز تحمل این را نداشتند که سرزمین و شهرهای ما در اشغال دشمن باشد به همین دلیل با تمام توان پای کاری آمدند تا دشمن را از سرزمین اسلامی بیرون کنند.
وی افزود: خواست و اراده مردم و نیروهای مسلح در آزادی خرمشهر که صدام فکرش را هم نمی‌کرد آن را از دست بدهد خودش را به خوبی نشان داد و پیروزی‌های درخشان بعدی نیز بعد از این فرا رسید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرموده بودند «خرمشهرها در پیش داریم»، گفت: ما در سایر امور نیز تحمل ظلم و زور گویی را نداریم و به هیچ عنوان حاضر نیستیم تحت فشار از منافع خودمان بگذریم و این پیروزی‌ها به صورت مداوم در سطح منطقه و بین‌الملل برای کشور ما پیش می‌آید.
امیر سرتیپ نصیر زاده با اشاره به شکست‌های پی در پی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: کشورمان در روزها و ماه‌های اخیر پیروزی‌های بسیار خوبی را به دست آورده است و آنهایی که فکر می‌کردند شورای امنیت و سازمان ملل تحت امر آنهاست این روزها شکست‌های متعددی را تجربه می‌کنند و این پیروزی‌ها، خرمشهرها و پیروزی‌هایی است که پشت سر هم برای ملت ایران به دست می‌آید.
وی تاکید کرد: در سطح منطقه و کشورهایی که با ما هم همراه هستند نیز می‌بینیم که موفقیت‌هایی را به دست آورده‌اند؛ به عنوان مثال عدم موفقیت گروه‌های تروریستی و حامیانشان در سوریه خود یک آزاد سازی خرمشهر بود، اینها خرمشهرهایی است که به طور مداوم توسط مقاومت ملت ما و آزادی خواهان جهان در حال فتح است.