اگر تصمیم به تحصیل در ترکیه دارید حتما اسم آزمون یوس را شنیده اید. آزمون یوس آزمونی برای جذب متقاضیان غیر بومی تحصیل در ترکیه است. قبولی در این آزمون امکان تحصیل در مقطع کارشناسی رشته های مختلف و همچنین رشته های پزشکی را فراهم می کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

694

مراکز و وبسایت های بسیاری این روزها با هدف آموزش و ارائه مشاوره در زمینه آزمون یوس سعی در جذب علاقه مندان دارند. برخی از آنان با دریافت هزینه های بسیار زیاد مدعی ارائه آموزش تضمینی هستند. برخی هم برای افزایش مبالغ از آب گل آلود کرونا ماهی می گیرند. در این مقاله قصد معرفی به صرفه ترین˓ جامع ترین و به روزترین کلاس های آمادگی آزمون یوس را داریم. قضاوت درباره کیفیت این کلاس ها را نیز به شما واگذار می کنیم. اگر قصد تحصیل در ترکیه دارید مطالعه این مقاله را اکیداً به شما توصیه می کنیم.

معرفی آزمون یوس (YOS)

آزمون یوس آزمونی برای جذب متقاضیان غیر بومی تحصیل در ترکیه است. قبولی در این آزمون امکان تحصیل در مقطع کارشناسی رشته های مختلف و همچنین رشته های پزشکی را فراهم می کند.

هر دانشگاه در ترکیه = یک آزمون یوس

آزمون یوس یک آزمون متمرکز نظیر کنکور سراسری در ایران نیست. هر دانشگاه در ترکیه به صورت جداگانه اقدام به برگزاری آن می کند.  با این وجود آزمون یوس همه دانشگاه های ترکیه ساختار و مواد امتحانی کاملا یکسانی دارند. بنابراین شرکت در آزمون یوس بیش از یک دانشگاه در ترکیه بلامانع است. تنها تفاوت آزمون یوس دانشگاه های مختلف با یکدیگر در تعداد و سختی سوالات خواهد بود.

مواد امتحانی و زبان آزمون یوس

آزمون یوس تنها از سه بخش هوش˓ ریاضی و هندسه تشکیل شده است. دفترچه آزمون یوس غالبا به زبان های ترکی و انگلیسی به چاپ می رسد. برای پاسخ گویی به سوالات تسلط نسبی به یکی از این دو زبان کافی است.

معرفی کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند (ویژه یوس ۲۰۲۱)

365

اولین هشدار ما به شما این است که در آمادگی برای آزمون یوس کار با منابع قدیمی مساوی است با شکست! یونی لند در کلاس های آمادگی آزمون یوس آموزش های جامع و به روزی را ویژه یوس ۲۰۲۱ ارائه می دهد. آن چه با شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند به دست می آورید عبارت است از:

تدریس واقعی و آنلاین دروس

در عصر کنونی˓ عصر تکنولوژی˓ کمتر کسی کلاس آنلاین و استفاده از تکنولوژی در راستای آموزش و یادگیری را رد می کند. اما اگر در این زمینه حساسیت های خاص خود را دارید نگران نباشید!

کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند اگر چه به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شوند اما شما شاهد یک تدریس واقعی خواهید بود.  بنابراین در عین حال که آزادانه و در هر نقطه ای که هستید می توانید در کلاس حاضر شوید نگران سلامت خود و خانواده تان نخواهید بود.

در کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند در کنار آموزش هوش˓ ریاضی و هندسه آن بخش از مهارت زبانی که برای پاسخ گویی به سوالات آزمون یوس نیاز دارید نیز به شما آموزش داده می شود. بنابراین در صورتی که به زبان ترکی کاملا مسلط نیستید نگران نباشید. البته توصیه می کنیم برنامه آموزش زبان خود را به طور جدی و منظم پیگیری کنید.

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی

در کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند فعالیت دانش پذیران در طول کلاس و آزمون ها مورد تحلیل قرار می گیرد. بر اساس این تحلیل همه دانش پذیران متناسب با عملکرد خود مشاوره دریافت خواهند کرد.

 اما مشاوره تیم یوس یونی لند به همین جا ختم نمی شود.! اگر دانش پذیران را به دو دسته فارغ التحصیلان و دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم تقسیم کنیم˓ تیم یوس یونی لند برای هر کدام برنامه ویژه ای در نظر گرفته است. چرا که دانش آموزان پایه دوازدهم باید در کنار شرکت در کلاس های یوس به برنامه مطالعاتی مدرسه خود نیز بپردازند. بنابراین تیم یوس یونی لند از قبل به این موضوع اندیشیده است و برنامه ویژه ای برای هر کدام از این دو گروه در نظر گرفته است.

آزمون های آزمایشی به همراه تحلیل مدرسان و مشاوران

در طول کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند آزمون های مختلفی برای سنجش یادگیری و پیشرفت دانش پذیران به عمل خواهد آمد.

پس از ارائه هر یک از مباحث کلاس از دانش پذیران آزمون به عمل خواهد آمد. همچنین در انتهای دوره آزمون های جامعی برگزار خواهد شد که محک خوبی برای دانش پذیران خواهد بود.

آزمون ها به همین جا ختم نخواهند شد! یونی لند در ابتکاری اقدام به طراحی آزمون های شبیه ساز هم نموده است. این آزمون های شبیه ساز در فواصل برگزاری آزمون یوس دانشگاه های ترکیه برگزار خواهد شد. به این ترتیب دانش پذیران تا لحظه آخر توسط تیم مدرسان و مشاوران یونی لند مانیتور می شوند و نکات ارزشمندی را دریافت خواهند کرد.

ارائه تکالیف به صورت اینتراکتیو

در خلال کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند دانش پذیران موظف به مشارکت فعال در کلاس و تعامل با مدرس و یکدیگر هستند. در طول هر جلسه تمرین هایی به دانش پذیران محول خواهد شد که می بایست انجام شوند. همچنین در انتهای هر جلسه نیز دانش پذیران تکالیفی را دریافت خواهند کرد. آموزش در یونی لند بسیار جدی و منظم است و در صورتی که دانش پذیری در انجام و ارائه تکالیف کوتاهی کند اجازه حضور در جلسه بعد را نخواهد داشت و جریمه آموزشی دریافت می کند!

ارائه جزوات و منابع آموزشی مورد نیاز دوره

هر یک از مدرسان کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند جزوه ای مفید˓ جامع و به روز در اختیار دانش پذیران قرار می دهد. در کنار این جزوات کارآمد بهترین منابع آموزشی یوس از طریق وبسایت یونی لند در اختیار دانش پذیران قرار خواهد گرفت.

ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه

مدرسان و مشاوران کلاس های آمادگی آزمون یوس در یونی لند با اشراف به فرایند ثبت نام˓ رشته ها˓ دانشگاه ها و به طور کلی تحصیل در ترکیه به دانش پذیران مشاوره می دهند. طبیعی است که این مشاوره با در نظر گرفتن اولویت های دانش پذیران˓ علایق و توانمندی آن ها صورت خواهد گرفت.

787

یونی لند برای اثبات حسن نیت خود پیش از برگزاری دوره های آمادگی آزمون یوس اقدام به برگزاری وبینار دوره رایگان یوس با عنوان Pre YOS  نمود.

در این وبینارهای اینتراکتیو که در چندین جلسه و با حضور مدرسان یوس یونی لند برگزار شد توضیحی کامل در رابطه با آن چه افراد از شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند دریافت خواهند کرد ارائه شد.

  هر یک از اساتید به صورت جداگانه بخشی از مبحث تخصصی در آزمون یوس را تدریس کردند و به برخی از تکنیک های خاص خود اشاره نمودند. همچنین در این وبینارها مقدماتی درباره آزمون یوس˓ تحلیل آزمون یوس ۲۰۲۰ و معرفی جزوه ها و منابع آموزشی صورت گرفت.

یونی لند به شما اجازه می دهد آگاهانه تصمیم بگیرید. در صورتی که تمایل دارید در کلاس های آمادگی آزمون یوس یونی لند شرکت کنید کافی است از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت یونی لند سایت با ما تماس بگیرید و پس از آگاهی کامل از شرایط ثبت نام کنید.