سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان از دلایل نامگذاری موشک‌های حاج قاسم و ابومهدی پرده برداشت و گفت: در تولید سلاح به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

حجم ویدیو: 4.69M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی با اشاره به توانمندی صنعت دفاعی در تولید انواع تجهیزات دفاعی اظهار داشت: همانطور که همگان دیدیم در امسال و سالروز صنعت دفاعی، متخصصان صنعت دفاعی ‌از دو موشک جدید رونمایی کردند.

وی با اشاره به نامگذاری این دو موشک به نام‌های "حاج قاسم" و "ابومهدی" افزود: ‌نامگذاری این موشک‌ها به نام حاج قاسم و ابومهدی بیش از خود موشک‌ها جلب توجه کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش‌ها‌ی استکبار به رهبری آمریکا برای تمدید طرح تحریم تسلیحاتی  ایران تصریح کرد: ‌هر چند این طرح نیز مانند دیگر توطئه‌های شکست خورد، اما ‌به دنیا ثابت کردیم که  به هیچ کشوری وابسته نیستیم که بخواهیم دستمان را  به سمت آنها دراز کنیم.

سردار شکارچی بیان کرد: سال‌ها‌ست که به برکت خون شهدا، قرآن و برکت رهبری هوشمند انقلاب روی پای خود ایستاده‌ایم و هر سلاحی برای حفاظت از اسلام، کشور و انقلابمان نیاز داشته باشیم تولید می‌کنیم.

سخنگوی نیروهای مسلح عنوان کرد: شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و همه شهدایی که در راه انقلاب، ولایت، قرآن و اهل بیت به شهادت رسیده‌اند راهشان ادامه خواهد داشت و ما همچنان بر دشمنان انقلاب اسلامی می‌تازیم؛ ‌پیام نامگذاری این دو موشک نیز همین است.

سردار شکارچی با بیان اینکه ‌مکتب شهید سلیمانی و ابومهدی زنده و استوار است‌ و توسعه می‌یابد، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه روز به روز تقویت ‌می‌شود.