فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با شهدا و پاسدارهایش شناخته می شود نه با موشک‌ها و ساختمان‌هایش،‌ گفت: موشک و ساختمان ارزش نیستند بلکه شهدا و پاسداران ارزش‌ها و هویت سپاه هستند.

سردار سلامی: سپاه با شهدا و پاسدارهایش شناخته می‌شود نه با موشک‌ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در آستانه پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل این شهید با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران کل سپاه و سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، فرمانده کل سپاه را همراهی کردند، سردار سلامی در سخنانی شهید همدانی را شهیدی با شخصیت و خصوصیات بزرگ و فوق العاده برشمرد و گفت: سردار شهید همدانی فرمانده ای با گذشت، مهربان، اهل فکر، تدبیر و اخلاق مدار بود و هر شخصی که با او کار می کرد مجذوب اخلاق و رفتار و حالات او می شد.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: شهید همدانی به خاطر وسعت شخصیتی که داشت تمامی مسئولیت هایی که به او محول می شد را می پذیرفت و آثار و برکات زیادی در مسئولیت هایش از خود بر جای گذاشت که نقطه اوج فرکات فعالیت هایش در سوریه بروز کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه شخصیت‌ها هویت یک سازمان هستند، اظهار کرد: سپاه با شهدا و پاسدارهایش شناخته می شود نه با موشک‌ها و ساختمان‌هایش. موشک و ساختمان ارزش نیستند بلکه شهدا و پاسداران ارزش‌ها و هویت سپاه هستند.

فرمانده کل سپاه در خاتمه شهید همدانی و سایر شهدا را یک نور واحد خواند که ظهورهای متفاوتی از یک حقیقت واحد هستند و فرقی بین آنها وجود ندارد.

در پایان این دیدار پس از قرائت مداحی توسط یکی از ذاکران اهل بیت، فرمانده کل سپاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید همدانی تجلیل کرد.