در پایان معاملات امروز بازار سهام بر خلاف روند نزولی روزهای گذشته شاخص کل با رشد بیش از ۱٫۵ درصدی به یک میلیون ۵۱۴ هزار واحد رسید. روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

پیش‌بینی امیدوارکننده از بورس فردا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در حالی که روند بازار این هفته نزولی بود اما امروز با افزایش تقاضا در کلیت بازار سهام روند بازار سهام صعودی شد و شاخص کل به یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد رسید و سهم‌های کوچک رشد بیشتری نسبت به سهم‌های ارزمحور داشتند. اما ادامه روند بازار چگونه خواهد بود؟

بورس - مثلث

قیمت‌ها واقعی شده است

میثم رادپور، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با قیمت‌ها گفت: قیمت‌ها در دوره اصلاح به ارزندگی رسید و به نظرم قبل از اصلاح قیمت‌ها گران بوده و الان قیمت‌ها بهتر شده است. بازار سرمایه نگاهش به دلار است و تا زمان انتخابات امریکا بازار در شرایط عدم اطمینان به سر می‌برد و صعودی شدن یک یا چند روزه بازار حاکی از تغییر روند نوسانی بازار نیست.

رادپور در رابطه با منابع صندوق توسعه بیان کرد: صندوق توسعه که منابعی ندارد و اگر این خبر درست باشد پول از سمت بانک مرکزی به بازار تزریق خواهد شد، اما حتی اگه اگر به بازار تزریق شود روند بازار را تغییر نخواهد داد و فقط به صورت مقطعی بازار را مصنوعی رشد می‌دهد.

موفقیت در بورس

میان دلار و بازار واگرایی وجود دارد

همچنین مهدی رضایتی، در رابطه با روند بازار فردا گفت: به نظرم بازار فردا مثبت است و رشد سهم‌های کوچک از سهم‌های بنیادین بهتر است. اما بازار در جالت کلی همچنان درگیر نوسان است. این نوسان به این معنا نیست که روند بازار نزولی باشد بازار در یک محدوده مشخص روند نزولی و صعودی دارد. این محتمل‌ترین پیش‌بینی برای بازار سهام است.

او ادامه داد: نمادهای دلاری اصلاح کمتری نسبت به نمادهای دیگر داشتند و به نظر می‌رسد تا مشخص شدن قیمت دلار بعد از انتخابات امریکا، روند نوسانی بازار ادامه داشته باشد. زیرا ما میان قیمت ارز و روند بازار شاهد واگرایی بودیم ولی احتمالا بعد از انتخابات امریکا شاهد تعادل و روند بهتری در معاملات خواهیم بود.

موفقیت در بورس