فرمانده کل قوا در ارتباط تصویری با مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است، فرمودند: بدون امنیت همه‌ی ارزشهای مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزشهای مهم.

فرمانده کل قوا: بدون امنیت همه‌ی ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهمترین بخش بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

بدون امنیت همه‌ی ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد

تحصیل در دانشگاه‌های نظامی یکی از با شرف‌ترین کارهاست

* تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمانهای نیروهای مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و باارزش‌ترین کارها است، چرا؟ چون با تحصیل در این دانشگاه‌ها، جوانان ما وارد نیروهای مسلحی میشوند که امنیت کشور را تأمین میکند و امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیت همه‌ی ارزشهای مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزشهای مهم.

در ماجرای کرونا و کمک‌های معیشتی به مردم، نیروهای مسلح حقیقتا در میدان هستند

ارائه خدمت به ملت از بزرگترین کارهای نیروهای مسلح است

* نیروهای مسلح ما به‌جز تأمین امنیت کارهای مهم دیگری هم دارند که یکی از بزرگ‌ترین کارها ارائه‌ی خدمات به ملت است؛ هم خدمات زیربنایی مثل سد و راه و پالایشگاه و... هم در عرصه‌ی بهداشت و درمان.

* امروز هم در زمینه‌ی مسائل کرونا حقیقتاً نیروهای مسلح در میدان‌اند و در حوزه‌ی کمکهای معیشتی و عرصه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کارهای بسیار خوبی به‌وسیله‌ی نیروهای مسلح انجام میگیرد. 

در حال تکمیل...