همانطور که قبلاً اشاره شد شاید مشاغلی که فقط چند محصول برای فروش دارند ، به فروشگاه ساز اینترنتی احتیاج نداشته باشند. اما اگر قصد دارید در آینده نزدیک کاتالوگ و تجارت خود را به طور گسترده توسعه دهید ، استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین انتخاب خوبی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید و از قبل سیستم فروش آنلاین نداشته اید،پس بهتر است برای شروع از یک سایت ساز یا فروشگاه ساز استفاده کنید.

 حتی اگر کسب و کار جدید شما دارای محصول متفاوتی همچون مصالح ساختمانی باشد ، باز هم داشتن یک وب سایت قوی برای فروش اینترنتی مختص شغل شما می تواند مفید باشد.

 همانطور که قبلاً اشاره شد شاید مشاغلی که  فقط چند محصول برای فروش دارند ، به فروشگاه ساز اینترنتی احتیاج نداشته باشند.  اما اگر قصد دارید در آینده نزدیک کاتالوگ و تجارت خود را به طور گسترده توسعه دهید ، استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین انتخاب خوبی است.

 سرعت در فروش و پشتیانی

 در حالت ایده آل ، شما برای تجارت خود،  نیاز به یک از راههای فروش اینترنتی دارید. اگر متوجه شدید که مشتری شما خواستار گزینه های بیشتری از کسب و کار شماست که در شبکه اجتماعی و بلاگها و دیگر راههای فروش امکان ارائه آن نیست یا مشکل است، انتخاب یک فروشگاه ساز گزینه خوبی است.

 اکثر فروشگاه سازهای اینترنتی  به شما این امکان را می دهند که سریع و فعال باشید ، بنابراین می توانید با یک کسب و کار در حال رشد و بدون هدر دادن وقت که گاهی ممکن است به خاطر ان  فرصت فروش را از دست بدهید و یا پشتیبانی مناسبی نتوانید ارائه دهید این مشکل را از بین ببرید. 

 گسترش فروش محصولات

 اگر فکر می کنید فروش محصولات شما کمی راکد است ، یک فروشگاه ساز عالی می تواند به شروع درآمد شرکت شما کمک کند.  به طور بالقوه می توانید با معرفی محصولات خود از طریق فروشگاه آنلاین ، مشتریان جدیدی پیدا کنید.

  استفاده از فروشگاه ساز مناسب می تواند جلوه زیبایی به فروشگاه آنلاین شما بدهد که ممکن است مشتریان را ترغیب کند تا مدت بیشتری در سایت بمانند و به دنبال محصولات بیشتر باشند.

 روش انتخاب بهترین فروشگاه ساز

 وقتی لیست بهترین فروشگاه ساز های  خود را تهیه کردیم برای اطلاعات بیشتر به مطلب ۱۰ سایت ساز و فروشگاه ساز برتر در سال ۹۹ مراجعه نمایید، سعی کردیم بر ویژگی هایی که اکثر مشاغل کوچک  به دنبال آن هستند ، متمرکز شویم که در زیر ذکر شده است.  مشخص کنید در نوع فروشگاه اینترنتی که می خواهید داشته باشید کدام یک از این ویژگی ها ی زیر قابل استفاده است و سپس بهترین فروشگاه ساز ی را جستجو کنید که بر ویژگی های ضروری شما تأکید کند.

 هزینه و قیمت فروشگاه ساز

 برای یک کسب و کار کوچک ، هزینه راه اندازی فروشگاه آنلاین بسیار مهم است.  شما می خواهید با روشی مقرون به صرفه کسب و کارتان  را رونق ببخشید و برای  ساخت فروشگاه آنلاین خود نمی خواهید  هزینه زیادی بپردازید.

 اکثر سایت ها دارای بسته هایی با قیمت متفاوت هستند ، بنابراین می توانید با رشد فروش کسب و کار ، ویژگی ها و قابلیت های بیشتری اضافه کنید که بسیار مفید است.

 بدانید که برخی از سایت ها هزینه های اضافی دارند که می تواند به سرعت برای یک سایت پر بازدید اضافه شود ، از جمله:

 حق کمیسیون به ازای هر مقدار معامله

 هزینه برای هر بازدید کننده از سایت

 هزینه های اضافه کردن سیستم های فروش

 هزینه های اضافه کردن عکس های اضافی

 هزینه میزبانی دامنه

 هزینه های پشتیبانی فنی

 مراقب قیمت اولیه بعضی از فروشگاه ساز ها باشید. معمولا قیمت اولیه  برای چند ماه یا یک سال است.  مراقب فروشگاه ساز هایی  باشید که به دنبال قراردادهای بلند مدت هستند.

 تعامل با مشتری

 برای راه اندازی موثر فروشگاه آنلاین خود ، باید بتوانید آماری از نحوه تعامل مشتریان با سایت خود را مشاهده کنید.  به کدام صفحات بیشتر علاقه دارند؟  مشتریان دقیقاً قبل از خرید از کدام صفحه ها استفاده می کنند؟

  برای فروش انلاین،باید یک فروشگاه ساز به شما کمک کند تا محصولات برگشتی را مدیریت کنید ، از طریق ایمیل یا چت به سوالات مشتری پاسخ دهید و در هنگام خرید به  مشتریان محصولات خود را معرفی کنید.

 حتی ممکن است برخی از فروشگاه ساز ها به شما کمک کنند کمپین های بازاریابی (ارسال ایمیل و پیامک )ایجاد کنید تا مشتریان را در مورد محصولات جدید و فروش ویژه خود مطلع کنید.

 میزبانی وب یا هاست

 احتمالا برای ادامه کار یک فروشگاه انلاین با  یک کسب و کار کوچک معمولی ، داشتن یک شخص یا تیم اختصاصی با تخصص بالا به راحتی در دسترس نخواهد بود و مطمنا نمی خواهید وقت خود را صرف راه اندازی سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای اجرای سایت کنید.

 برخی از فروشگاه ساز ها ،همه این کارها را برای شما انجام می دهند.  آنها سایت را بر روی سرورهای خود میزبانی می کنند و کار را برای شما ساده می کنند.

 نکته قابل توجه این است که شما باید برای خدمات میزبانی وب در فروشگاه ساز ها بیشتر هزینه کنید که در مقابل اگر مشکلی در بارگذاری سایت رخ دهد رفع ان به عهده تیم فروشگاه ساز می باشد که این برای افراد بدون تخصص یک مزیت به حساب می اید.

 محدودیت های موجود در بارگذاری محصول و محتوا

 ممکن است با توجه به سازنده ای که انتخاب کرده اید ، در تعداد محصولات ذخیره شده در سایت با محدودیت هایی روبرو شوید. 

 این محدودیت ها وقتی فروشگاه آنلاین شما جدید است ممکن است خوب باشد ، اما  با رشد فروشگاه آنلاین، شما محدودیت هایی پیدا میکنید.  در بعضی از فروشگاه سازها ، بدون توسعه امکانات مدیریت سایت ، می توانید با پرداخت هزینه اضافی  محدودیت تعداد محصولات را افزایش دهید .

 بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، ممکن است در مفهوم SEO (بهینه سازی موتور جستجو) تبحر نداشته باشید.  اما برای فروشگاه آنلاین خود ، باید بتوانید در موتورهای جستجو نظیر گوگل، محصولات و صفحات سایت خود را به راحتی پیدا کنید.

 با استفاده از ابزارهای SEO که در سرویس فروشگاه ساز اینترنتی تعبیه شده است ، شما می توانید از گزینه های SEO استفاده کنید .

 قالب سایت 

 قالب ها در فروشگاه ساز شما باید کارکرد اسانی داشته باشد و به مشتریان اجازه دهد محصول و اطلاعات مورد نیاز خود را در چند کلیک پیدا کنند.

 فروشگاه ساز به شما اجازه می دهد تا دسته ها و زیرمجموعه های محصولات خود را تنظیم کنید ، محصولات را به روشی قرار دهید که مشتریان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 سایت باید از صفحه به صفحه دیگر نیز یک نگاه ثابت داشته باشد ، به این معنی که مشتریان هنگام مرور سایت احساس راحتی  کنند.  طرح بندی شلوغ صفحه و طرح های رنگی بسیار در فروشگاه آنلاین شما فقط مشتریان را گیج می کند و احتمالاً آنها را از خرید منصرف می کند.

 پشتیبانی فنی

 اگر هنگام ساخت سایت یا راه اندازی ان با مشکل روبرو شوید ، آیا سازنده قابلیت پشتیبانی از  شما را دارد؟ اگر شما می خواهید مشکلات فنی تا حد ممکن کم  باشد و فروش بالقوه خود را از دست  ندهید ،  یک فروشگاه ساز خوب با پشتیبانی خود شما را در این کار حمایت میکند.

 زمان مورد نیاز

 فروشگاه ساز شما هنگامی که وقت زیادی برای ساخت یک فروشگاه آنلاین ندارید در کوتاه ترین زمان روند بسیاری از کارها را به طور خودکار انجام میدهد .

 اکثر فروشگاه سازها شامل قالب هایی هستند که روند ساخت سایت را ساده می کنند.  شما می خواهید محصولات خود را به سرعت بارگذاری کنید و همه اینها باعث می شود سایت به بهترین شکل ممکن جلوه کند.

فروشگاه ساز پوپش یک نمونه عالی برای مبتدیان

 فروشگاه ساز پوپش هر آنچه را که شما نیاز دارید در یک فروشگاه ساز ارائه میدهد و روند کار را تا حد ممکن آسان می کند.

 ساخت فروشگاه اینترنتی

 وقتی این روزها نوبت به رونق کسب و کارتان می رسد ، باید حضوری آنلاین داشته باشید. حتی فروشگاه های قدیمی نیز باید راهی برای پاسخگویی به سوالات مشتری ، ارائه اطلاعات محصولات و امکان فروش آنلاین به کاربران را داشته باشند.

 با استفاده از یکی از بهترین فروشگاه سازها که طراحی اسانی دارد، می توانید فروشگاهی ایجاد کنید که مورد توجه مشتریان قرار گیرد و کاتالوگ محصولات خود را نیز در ان به نمایش بگذارید .

 ما برای اکثر کاربران، فروشگاه ساز پوپش را پیشنهاد می کنیم.  با این حال ، هنگام  یافتن  فروشگاه ساز مناسب برای خود ، حتماً از معیارهایی که در مورد آنها صحبت کردیم استفاده کنید.