سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: به محض مهیا شدن شرایط مصوبات دفتر سیاسی در شورای مرکزی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت تصویب شورای مرکزی با نامزد خود در انتخابات ۱۴۰۰ حضور پیدا کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه این تشکل اصلاح طلب در حال بررسی معیارها  و ویژگی‌های یک نامزد موفق است، گفت: در صورت تصویب شورای مرکزی، حزب اعتماد با نامزد اختصاصی خود در انتخابات حاضر می‌شود.

«اسماعیل گرامی مقدم»، سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه حزب اعتماد ملی ماه‌هاست در دفتر سیاسی خود درباره حضور در انتخابات بحث می‌کند، گفت: این حزب در دفتر سیاسی و کمیته تعامل خود جلساتی برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرده و با دعوت از کارشناسان این تصمیم گرفته شده است که با وجود گلایه‌ها، در انتخابات ریاست جمهوری حاضر ‌شود.

سخنگوی حزب اعتماد ملی اظهار کرد: به موازات رسیدن به یک نامزد حزبی، دفاتر پنج گانه حزب در حال تدوین برنامه برای رییس جمهوری آینده هستند، البته با توجه به شیوع ویروس کرونا هنوز نتوانسته است جلسه شورای مرکزی حزب را برگزار کند اما به محض مهیا شدن شرایط مصوبات دفتر سیاسی در شورای مرکزی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت تصویب شورای مرکزی با نامزد خود در انتخابات ۱۴۰۰ حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری از نامزد نیابتی حمایت نخواهند کرد، افزود: اصلاح‌طلبان با توجه به هزینه سنگینی که در این باره متحمل شدند بعید است دست به ریسک بزنند و اگر نامزدی نداشته باشند از نامزدی غیر از خود حمایت نخواهد کرد.