بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هرگونه تجمع و مراسم در فضای حقیقی در روز ۱۳ آبان در استان بوشهر ممنوع است و برگزاری این آیین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مجید خورشیدی روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان بوشهر با تاکید بر ممنوع بودن تشکیل جلسات غیر ضروری ادارات و دستگاه‌های اجرایی افزود: مراسم تشییع اموات باید با تعداد محدودی برگزار شود و در آرامستان‌ها مشایعت کنندگان باید کمتر از ۲۰ نفر باشند.

وی افزود: نظارت بر ممنوع بودن نصب چادر در سواحل و تفریحگاه‌های استان بوشهر شبانه‌روزی است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

خورشیدی استفاده از ماسک را مهم‌ترین موارد از رعایت پروتکل بهداشتی دانست و بیان کرد: هر چند این مهم در استان بوشهر نسبت به گذشته بهبود یافته ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب و رعایت ۱۰۰ درصدی فاصله داریم که باید این مهم مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

معاون استاندار بوشهر بر نقش فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی در فرهنگ سازی استفاده از ماسک و خطرات ابتلا به کرونا تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان گروه‌های فضاهای مجازی، اعم از پیام‌رسان‌های واتساپ، اپلیکیشن و سایر پیام‌رسان‌های داخلی درخواست می‌شود؛ در چندین مورد روزانه تبلیغ لازم برای استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها به مخاطبان صورت گیرد.