فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هرگونه ماجراجویی در تمام مرزهای کشور هستند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:


امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افسری ورودی سال ۹۵ دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان تبریک آغاز هفته وحدت گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز نیروهای مسلح در کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران عزیز هستند و خواب راحت را از چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران ربوده اند.

وی با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هر تهدیدی گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هر گونه ماجراجویی در تمام مرزهای کشور هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان از جمله بهترین افراد جامعه هستند پس قدر خود را بدانید و از فرصت ها استفاده کنید. 

امیر نصیر زاده با تاکید بر ضرورت شناخت تهدیدات جدید و آینده گفت: تامین امنیت و باز دارندگی با درست کار کردن، نوآوری، درست فکر کردن، کسب دانش و پرهیز از روزمرگی به دست می آید.

وی یادآور شد: همواره مفید و اثر گذار بودن و باور به حق داشتن را مد نظر قرار دهید و با دلسوزی و انگیزه برای رسیدن به شرط بهتر تلاش کنید.

در پایان این مراسم از نفرات برتر اساتید، فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری با اهدای لوح وهدایا تجلیل به عمل آمد.