دونالد ترامپ در پیامی که در صفحه توییتر خود ضمن متهم کردن دموکرات‌ها به تلاش برای سرقت انتخابات گفت: «ما بسیار جلوتر قرار داریم اما آنها تلاش می‌کنند انتخابات را به سرقت ببرند. هرگز چنین اجازه‌ای را نمی‌دهیم. بعد از بسته شدن حوزه‌های رأی‌گیری دیگر نمی‌توان رأی داد!».

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جو بایدن نامزد دموکرات‌ در اولین سخنرانی خود در حالیکه هنوز شمارش آراء به اتمام نرسیده، به هواداران خود گفت که ناامید نشوید و در مسیر پیروزی قرار داریم.

وی در جمع هواداران خود در خصوص پیروزی در انتخابات ابراز امیدواری کرد و گفت: «ما این انتخابات را خواهیم برد، ایمان داشته باشید».

نامزد دموکرات‌ها ضمن ابراز خرسندی از وضعیت نتایج انتخابات گفت: «ما از وضعیتی که داریم خوشحالیم و در مسیر پیروزی قرار گرفته‌ایم. برای آرای بی‌سابقه غیرحضوری باید صبر کنیم. حس خوبی داریم و از موقعیت خود راضی هستیم».

وی در خصوص وضعیت نتایج در ایالات آمریکا ادامه داد: «در آریزونا پیروز می‌شویم و هنوز در ایالت جورجیا شکست نخورده‌ایم. پنسیلوانیا را هم خواهیم برد. مردم و نه من و ترامپ رئیس‌جمهور را انتخاب می‌کنیم. ایمان داشته باشید. پیروز می‌شویم. همان طور که که از قبل می‌دانستیم، اعلام نتیجه احتمالاً به طول خواهد انجامید».