فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خیلی خوشحال هستیم که اندکی پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قاتل ایشان از سوی مردم خودش از صحنه سیاسی روزگار محو شد.

واکنش یک فرمانده سپاه به شکست ترامپ در انتخابات آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار علی رزمجو در آئین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر اعلام کرد: ترامپ همه تهدیدها و تحریم‌ها را بر علیه انقلاب اسلامی بسیج و اجرا کرد و کسی بود که سپاه را در لیست تروریسم قرار داد.

وی اضافه کرد: البته این سخنان به این معنا نیست که رئیس جمهوری منتخب آمریکا "بایدن" برای ما فرش قرمز پهن می‌کند چرا که تجربه ثابت کرده است رؤسای جمهوری آمریکا در دوره‌های مختلف فقط اندکی در تاکتیک با هم تفاوت داشته‌اند امّا در استراتژی و دکترین دشمنی با ملت ایران یک روش را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد: رشادت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی نظیر در طول تاریخ است به همین علت کتاب‌هایی نیز که در این زمینه نوشته می‌شود برای دوره کنونی و آینده ماندگار است.

رزمجو از نویسندگان استان بوشهر درخواست کرد تا کتاب‌هایی با موضوع دومین کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر، اقدامات انجام شده سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا، خدمات‌رسانی سپاه در سیل شهرستان باوی استان خوزستان و خدمات‌رسانی در زلزله کرمانشاه بنویسند تا این اقدام‌های مهم برای همیشه در تاریخ بماند و به نسل‌های آینده منتقل شود.

سرهنگ علیرضا غریبی افزود: طبق هماهنگی‌هایی که با فرمانداران سراسر استان بوشهر انجام شده است قرار است سالانه از هر شهرستان حداقل ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس نوشته و چاپ شود.

وی یادآورشد: نویسندگان وظیفه مهم انتقال فرهنگ، تمدن و دانش را در جامعه بر عهده دارند که این کار بسیار مهمی است و برتری نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت بر سایر نویسندگان این است که نویسنده ارزش‌های الهی هستند.

در پایان این آئین از ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی و از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر تجلیل شد.