دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا روز دوشنبه 26 آبان ماه نشست مشترکی را با حضور فرمانداران، بخشداران و رییسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سراسر کشور برگزار می‌کند.

دوشنبه؛ نشست سراسری قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بابک دین پرست از برگزاری نشست مشترک ویدئو کنفرانسی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با فرمانداران، بخشداران و رییسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور در هفته پیش رو خبر داد و گفت: این نشست روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ارتباط تصویری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست مذکور در راستای اجرا و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی است.

معاون وزیر کشور افزود: در این نشست، ۱۰ نفر از فرمانداران و ۱۰ نفر از رییسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها به نمایندگی از همه شهرستان ها، «آخرین وضعیت بیماری کرونا»، «اقدامات انجام شده»، «موانع و مشکلات پیش رو» و همچنین «آخرین وضعیت اجرای طرح تعطیلی همه مشاغل-منهای گروه شغلی(۱)- از ساعت ۱۸، در مراکز استان ها وشهرهای بزرگ» را تشریح می کنند.

دین‌پرست تصریح کرد: محل استقرار بخشداران و رییسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان هایی که به صورت ویدئوکنفرانس در نشست روز دوشنبه آتی حضور خواهند داشت، به منظور سهولت در برقراری ارتباط، در فرمانداری ها خواهد بود.