سید رضا اکرمی گفت: اگر بایدن آمد و واقعا به برجام برگشت و پول ما را آزاد کرد و بانک‌های ما توانستند کار خود را انجام دهند آن‌وقت می‌گوییم «اللهم صلی علی محمد و آل محمد».

اکرمی: اگر بایدن به برجام برگشت و پول هاى ما را آزاد کرد مى‌گوییم اللهم صل على محمد و آل محمد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی درباره انتخابات آمریکا و بحثهای شکل گرفته درباره رفتارشناسی رییس جمهوری جدید این کشور، گفت: باید با یکدیگر بنشینیم حرف بزنیم و بگوییم مثلا تفاوت دونالد ترامپ با جو بایدن چیست؟ این دو مشترکاتی دارند و آن اینکه می خواهند آمریکا ابرقدرت باشد و همه مقابل ‌آمریکا دست‌ها را بالا ببرند. در ۴۲ سال گذشته هرگز این موضوع را نپذیرفتیم و از این پس هم نمی‌پذیریم. حالا می‌خواهد هرکس رییس جمهوری آمریکا باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور اضافه کرد: ترامپ در این 2 ماهی که سر کار است باید از برخوردی که با مردم خودش کرده و از رفتاری که درمورد کرونا داشته و امثال اینها درس بگیرد و در رفتارش و جنایتی که شخصا مرتکب شد تجدید نظر کند. همه دولت‌های گذشته آمریکا از طریق جنگ یا کودتا علیه ایران تلاش کردند. رییس جمهوری که صراحتا از ترور شهید سردار سلیمانی حرف بزند نشان می‌دهد که وقیح و بی‌شرم است و امروز هم چوبش را خورد.

وی یادآور شد: درباره بایدن صبر کنیم این قدر کم حوصله نباشیم. همه که ۶ ماهه به دنیا نیامدیم باید حوصله کنیم. اگر بایدن آمد و واقعا به برجام برگشت و پول ما را آزاد کرد و بانک‌های ما توانستند کار خود را انجام دهند آن‌وقت می‌گوییم «اللهم صلی علی محمد و آل محمد»

این فعال اصولگرا اظهار کرد: امروز از اینکه ترامپ شکست خورده است خوشحالیم اما نه اینکه ذوق زده باشیم. به یاد دارم که امام راحل تعبیری داشتند. فرمودند کارتر بداند که دیگر رییس جمهور نخواهد شد و نشد و ما این را درباره ترامپ هم دیدیم و امیدواریم عملکرد بایدن عاقلانه و آگاهانه باشد.