معاون هماهنگ کننده ارتش، این نیرو را حائز رتبه اول سلامت مالی میان واحدهای ذیحسابی کشور دانست و گفت: هماهنگی، همدلی و پا در رکاب بودن عامل اصلی جایگاه سلامت مالی در ارتش است.

دریادار سیاری: ارتش حائز رتبه اول سلامت مالی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، در این مراسم دریادار حبیب‌الله سیاری با گرامیداشت روز حسابدار و تجلیل از تلاش‌های همه مسوولان و دست‌اندرکاران امور دارایی و ذیحسابی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور، اظهار کرد: تلاش شما مجاهدت خاموش است و با اینکه خیلی دیده نمی‌شود اما در انتهای کار، عملکرد شما نمایان می‌شود و خوشبختانه چند سالی است، دارایی ارتش حائز رتبه اول سلامت مالی در میان واحدهای مالی و ذیحسابی کشور شده که جای قدردانی دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش همدلی، هماهنگی و پادر رکاب بودن را عامل اصلی جایگاه سلامت مالی در ارتش دانست و افزود: این جایگاه به راحتی بدست نمی‌آید و با تلاش شبانه‌روزی، عملکرد تیمی خوب و مناسب و توجه به قوانین و مقرات این مهم حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ هر جایگاهی به اندازه خود جایگاه اهمیت دارد، تصریح کرد: پاک بودن، توجه به قانون، کنترل و نظارت درست، همدلی، هماهنگی و توجه به مکاتبات و دستورالعمل‌ها از مولفه‌های اثرگذار و ارزشمند برای حفظ یک جایگاه می‌باشند که حوزه امور دارایی و ذی حسابی در ارتش در این زمینه موفق عمل کرده است.

توجه به اولویت‌ها و هم‌افزایی کلیدواژه‌های ارتقای هر سازمانی است

سیاری، کارآمدی، چابکی، پاسخگویی، توجه به اولویت‌ها و ایجاد هم افزایی را پنج کلید واژه مهم در راستای پیشرفت و ارتقاء هر سازمانی خواند و گفت: امروز این کلید واژه‌ها در سطح ارتش و نیروهای مسلح ساری و جاری است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: نظام آراستگی، استفاده از کلید واژه‌ها، نو شوندگی و تغییرات صحیح، مکانیزه شدن، ارتقاء سطح علم و دانش، جذب نیروی انسانی مناسب و دقت و سرعت در کار از مولفه‌های ارتقاء سازمانی هستند که با اجرای صحیح و درست موجب رضایت کارکنان و مردم جامعه می‌شوند.

سرتیپ دوم حمیدرضا افشاری رییس دارایی ارتش ضمن تاکید بر قانون‌مداری، انضباط مالی و اهمیت شفافیت و پاسخگویی در همه بخش‌های ذیحسابی ارتش در سراسر کشور گفت: با توجه به ضرورت ارتقای خدمات حسابداری در ارتش جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به نقش بی‌بدیل حسابداران در این عرصه، لازم است مسئولان و کارکنان ذیحسابی در یگان‌های ارتش با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه،  ابتکاری و با نگرش به تغییر در روش‌های سنتی، امور دارایی را انجام دهند تا به فضل پروردگار شاهد شکوفایی و رشد در عرصه ذیحسابی و دارایی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.

در پایان مراسم گرامیداشت روز حسابدار که با حضور دریادار سیاری و جمعی از مسوولان امور مالی و عاملان ذیحسابی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در تالار همایش دارایی ارتش برگزار شد،  از مسوولان ذیحسابی نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی شد.