دولت در دو هفته گذشته مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.

واریز مرحله سوم وام یک میلیونی کرونا برای مردم +جزئیات مهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام یک میلیونی مرحله دوم کرونا به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما در مورد وام یک میلیونی  آیا مهلت ثبت‌نام برای افرادی که جا مانده‌اند، تمدید می‌شود؟ مسئولان با وام یک میلیونی تلاش کرده اند برخی از صدمات کرونا را برای مردم جبران کند.پرداخت وام یک میلیونی چند بار تا حالا تمدید شده است.وام یک میلیونی در حساب یک میلیون و ششصد هزار نفر واریز شده است.

حقوق

به گفته رئیس روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وام یک میلیون تومانی کرونا برای گروهی از خانوارها که با مشکلاتی از قبیل مسدودی حساب مواجه هستند، واریز می‌شود.دولت در دو هفته گذشته مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد و در مجموع 6.9 میلیون خانوار این وام را دریافت کردند.

رئیس روابط عمومی وزارت کار در گفتگو با تجارت‌نیوز از ادامه واریزی‌های وام کرونا خبر داد و گفت: گروهی دیگر از مشمولان دریافت وام کرونا هستند که به علت مشکلات حساب آن را دریافت نکرده‌اند و طی روزهای آینده این یک میلیون تومان به حسابشان واریز می‌شود. به گفته او برخی از متقاضیان مشکلاتی از قبیل مسدودی حساب داشتند که این وام برایشان واریز نشد.

در روز پنجشنبه 13 آذر ماه، 4.6 میلیون نفر از خانوارها این وام را دریافت کردند و برای 2.4 میلیون خانوار دیگر در روز پنجشنبه 20 آذر ماه واریز شد. پس از واریزی روز پنجشنبه، وزارت کار اعلام کرد که امکان واریز تعداد 1649 فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نشده است.