سخنگوی رژیم صهیونیستی از اعطای مدال تقدیر به کسانی خبر داد که در عملیات‌های محرمانه از جمله ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی شرکت داشته‌اند.

رژیم صهیونیستی از تروریست‌های خود تقدیر کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود نوشت، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دستور داده از یگان‌ها و فرماندهانی از ارتش تقدیر شود که عملیات‌های نظامی مهم انجام داده‌اند.

برخی از این عملیات‌های نظامی، عملیات‌های ترور بوده است.

ادرعی در ادامه به معرفی طرف‌هایی پرداخت که مشمول تقدیر و اعطای مدال  می‌شوند؛ از جمله آنها یگان کماندوها و نیز مشارکت‌کنندگان در عملیات موسوم به «کمربند سیاه» برای ترور «بهاء ابوالعطا» فرمانده ارشد جهاد اسلامی فلسطین هستند.

بنا به ادعای ادرعی دیگر کسانی که این مدال را دریافت می‌کنند مشارکت‌کنندگان در یک عملیات محرمانه مشترک میان موساد، نیروی هوایی و سازمان جاسوسی این رژیم است که در خصوص مقابله با موشک‌های نقطه‌زن بوده است.

بهاء ابوالعطا در نوامبر ۲۰۱۹ و در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه ترور شد.

رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ که تأسیس شد، سیاست ترور و تصفیه  را به عنوان یک دکترین ثابت در تعامل با فلسطینیان اتخاذ کرده، بدون اینکه به عواقب سیاسی و قانونی این اقدام ضدانسانی توجه کند.

در ۷۱ سال گذشته اسرائیلی‌ها بیش از دو هزار و هفتصد ترور انجام دادند که میانگین سالانه آن ۳۸ عملیات در داخل و خارج سرزمین‌های اشغالی می‌شود.