یک منبع آگاه در مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اخباری مبنی بر موافقت رهبری با تمدید مدت بررسی لوایح «اف ای تی اف» در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فعلا چیزی در این خصوص به دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام نشده است.

ادعایی در مورد خبرهای تازه از FATF
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این منبع آگاه در مجمع تشخیص مصلحت نظام در این باره گفت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هفته گذشته در نشست خبری با خبرنگاران به این موضوع اشاره کردند و چیزی غیر از این فعلا اعلام نشده است. رسانه ها می توانند برای اطلاع از این موضوع به پاسخ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست خبری مراجعه کنند.

به گزارش مدارا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره FATF و احتمال بررسی مجدد گفت است: «این مساله بستگی به مجلس شورای اسلامی هم دارد چون مجلس  قبلی آن لوایح را برای مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده. منتهی  دولت آقای روحانی هم از مقام معظم رهبری تقاضا کردند که مجمع تشخیص به بررسی های خودش ادامه بدهد. این موضوع را در دستور کار داریم تا پاسخ های دولت را در مورد پرسش هایی که مجمع دارد بشنویم. مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که که مجمع تشخیص محدودیت زمانی برای بررسی نداشته باشد.  بحث های کارشناسی را دولت دنبال می کند و نظر مجلس برای مهم است. ما منتظر نظر مجلس می مانیم تا نظر خود را ارائه کنند.»

لازم به ذکر است؛ صبح امروز لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح «اف ای تی اف» در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد که برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.