فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اصلاح طلبان دیگر قادر نخواهند بود به آسانی توجه افکارعمومی را به سمت خود جلب کنند، افزود: اصلاح طلبان امروز تنها به ابزار رسانه و آن هم از نوع خارجی امید بسته اند. یعنی تلاش خواهند کرد با استفاده از فضای مجازی در اختیار بیگانگان، فریبی را طراحی کنند و آن را دستمایه ای برای جهت دهی به افکارعمومی قرار دهند.

مهدی هاشمی: اصلاحات با«100+300» هم در 1400 نتیجه نمی‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اصلاح طلبان می خواهند «نهاد اجماع ساز» را جایگزین شورایعالی سیاستگذاری کنند تا در این چارچوب جدید برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 تصمیم گیری کنند.

سیدمهدی هاشمی در واکنش به مکانیزم جدید انتخاباتی اصلاح طلبان به نامه نیوز گفت: واقعا اصلاح طلبان در 7 سال گذشته باید دنبال این می بودند که اصلاحی در نحوه اداره کشور به نفع رفاه و آسایش مردم انجام شود اما این اتفاق نیفتاد. حالا بعید می دانم با چنین مکانیزم های فصلی نزدیک به ایام انتخابات بتوانند ناکارآمدی‌های‌شان را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان دیگر قادر نخواهند بود به آسانی توجه افکارعمومی را به سمت خود جلب کنند، افزود: اصلاح طلبان امروز تنها به ابزار رسانه و آن هم از نوع خارجی امید بسته اند. یعنی تلاش خواهند کرد با استفاده از فضای مجازی در اختیار بیگانگان، فریبی را طراحی کنند و آن را دستمایه ای برای جهت دهی به افکارعمومی قرار دهند اما مردم دیگر فریب نمی خورند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نتیجه انتخابات مجلس یازدهم، اظهار کرد: مردم ایران آنقدر در ادوار مختلف انتخابات تجربه کسب کرده اند که هوشمندانه عمل می کنند. امروز برای جامعه مسجل شده که ببینند زمان انتخابات دشمن چه می خواهد و چه هدفی دارد، دقیقا عکس آن عمل کنند بنابراین اگر اصلاح طلبان بخواهند آدمک های اغیار و آمریکا بشوند و مکانیزم های انتخاباتی را باب میل آنها پیش ببرند، ملت ایران قطعا می داند این اقدامات منافعی را نصیب کشور نمی کند.

وی درباره اثرگذاری «تکرار می کنم» رئیس دولت اصلاحات بر معادلات انتخاباتی توضیح داد: متأسفانه تعدادی سربازان خارجی در داخل می خواهند افکارعمومی را به سمت منافع آمریکا و اغیار هدایت کنند اما آنچه در اینجا اهمیت دارد هوشیاری مردم است. امروز افکارعمومی نشان می دهد که دیگر این نوع جمله ها اثرگذاری و ظرفیت اجتماعی ندارد.

مهدی هاشمی تأکید کرد: اگر در کنار هوشمندی مردم، افراد توانمند، مقید و متعهد به اصول، مبانی و منافع ملی در عرصه حضور پیدا کنند و قبیله گرایی ها کنار گذاشته شود و همه به دنبال تأمین منافع مردم باشیم، اصلاح طلبان با مدل «10+30»که هیچ، با «100+300» هم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 نتیجه نمی‌گیرند.