حامیان لاریجانی این روز‌ها گام‌های عملی را برای تحقق این هدف که نوعی زمینه چینی برای کاندیداتوری و افزایش احتمال پیروزی در انتخابات است، برداشته‌اند.

رایزنی‌ها برای کاندیداتوری لاریجانی جدی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم، بحث کاندیداتوری علی لاریجانی نیز جدی‌تر شده و به موضوعی فراتر از گمانه‌زنی بدل می‌شود. مبنای این گزاره صرفا توجه رسانه‌ها در دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا به احتمال حضور رئیس پیشین مجلس در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ یا اظهارنظر‌های برخی سیاسیون در این باره نیست.

شنیده‌های خبرنگار نامه نیوز حاکی از آن است که برخی حامیان لاریجانی در حال آماده سازی او برای ورود به این کارزار هستند. رایزنی‌های مورد نیاز را با گروه‌های مختلف سیاسی انجام داده و این طور که گفته می‌شود دیدار‌های مهمی نیز با چهره‌های بانفوذ و اثرگذار هر دو جریان داشته‌اند. این رویکرد در راستای جلب حمایت همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی است که پیش‌تر هم توسط منصور حقیقت‌پور – در گفتگو با نامه نیوز- به عنوان پیش‌شرط علی لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ بیان شده بود.

حامیان لاریجانی این روز‌ها گام‌های عملی را برای تحقق این هدف که نوعی زمینه چینی برای کاندیداتوری و افزایش احتمال پیروزی در انتخابات است، برداشته‌اند و از برخی چهره‌های سیاسی در هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا نیز بهره گرفته‌اند.

با این وجود شاهدیم که همچنان برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب یا اصولگرا همراهی جریان خود با لاریجانی را بعید می‌دانند. در این شرایط باید منتظر ماند و دید که رایزنی‌های مورد اشاره چقدر جواب می‌دهد و تا چه اندازه در متقاعد کردن مخالفان لاریجانی موفق خواهد بود.