مهر/ فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به آمادگی کامل این نیرو برای مقابله با دشمن گفت: دشمن در صورت ماجراجویی و جسارت به میهن اسلامی با پاسخ دندان‌شکن نیروهای مسلح مواجه می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز در جریان بازدید از بخش‌های مختلف پایگاه چهارم شکاری دزفول در جمع کارکنان این پایگاه با بیان اینکه کارکنان فنی و پروازی با روحیه، شاداب و با انگیزه و تخصص بالا از توان مضاعف برخوردارند، گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش همچون سایر نیروها آموزش‌های بسیار خوبی دیده و کاملاً آماده هستند و این قول را به مردم ایران اسلامی می‌دهم که اگر دشمن به دنبال ماجراجویی باشد، این جوانان پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: این بازدید در راستای سرکشی و بررسی میزان آمادگی یگان‌های نیروی هوایی ارتش در منطقه انجام شده است.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در این ایام جای این شهید سرافراز بسیار خالی است، اظهار کرد: شهید سلیمانی تنها کسی بود که در دنیا به معنی واقعی با تروریسم مبارزه و مقابله کرد و جوامع بشری به ویژه مردم منطقه را از شر غده سرطانی داعش رها کرد.