​بهترین دوره اموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی کجاست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اکسپرت نویسی با عناوینی همچون معاملات الگوریتمی ، ربات معامله گر ، robotrading و ... در بازارهای مالی فارکس شناخته میشود ، در فرایند اکسپرت نویسی با کمک زبان برنامه نویسی MQL4 و MQL5 میتوانیم رباتی را ایجاد کنیم که جایگزین انسان بوده و فراید معاملات در بازار جهانی را بصورت 24 ساعته مدیریت کند .

علاقه مندان به فراگیری و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اموزش اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی میتوانند از طریق لینک زیر اقدام کنند.

از اکسپرت نویسی بعنوان یکی از تخصص های سطح بالا و حرفه ای در بازار سرمایه یاد میشود و کمتر کسی را میتوان یافت که بتواند با تسلط به کلیه مباحث اکسپرت نویسی در حال فعالیت در بازارهای مالی باشد

با توجه به اهمیت اموزش اکسپرت نویس امروز تصمیم گرفتیم بسراغ یکی از موسسات اموزش عالی کشور در زمینه اموزش اکسپرت نویسی رفته و اطلاعاتی را در این خصوص جویا شویم .

​اکسپرت نویسی

دوره اموزش اکسپرت نویسی در مرکز اموزش عالی سهامیر

مرکز اموزش عالی سهامیر بعنوان یکی از برترین موسسات اموزش عالی کشور با داشتن بیش از 30 سال تجربه حضور در بازار فارکس و دارا بودن بالاترین سطح اموزشی در کشور میتواند بعنوان بهترین گزینه اموزشی برای علاقه مندان به فراگیری این رشته باشد .

با بررسی های انجام شده دریافتیم که این موسسه هم اکنون پیشرفته ترین و بروزترین دوره های اکسپرت نویسی و معاملات الگوریتمی را در کشور برگزار میکند و دارای مزیت های فراوانی برای دانشذیران خود است ازجمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تجهیزات ابزار اموزشی مجهز
  • داشتن بالاترین سطوح علمی
  • برگزاری دوره های داخلی و خارجی
  • اموزش به سه روش حضوری ، انلاین و بسته های اموزشی
  • پشتیبانی و نظارت بلند مدت پس از دوره
  • 30 سال حضور در بازار جهانی سرمایه گذاری
  • دارا بودن برترین رباتهای انحصاری از جمله ربات COPACK و NITSAR

طبق بررسی های انجام شده مجموعه اموزش عالی سهامیر میتواند بعنوان یکی از برترین گزینه های اموزشی و یک انتخاب مطمئن برای دوست داران و علاقه مندان به علم اکسپرت نویسی و بازار جهانی باشد .