تصویری جدید از روشنک عجمیان که به تازگی منتشر شده است.

گریم جدید و دینی روشنک عجمیان در سریال جدیدش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روشنک عجمیان بازیگر جوان و شناخته شده کشورمان است. روشنک عجمیان تاکنون در نقش‌های مختلفی بازی کرده است. روشنک عجمیان طرفداران بسیاری دراد.

روشنک عجمیان  متولد 20 بهمن 1355 در تهران است ، وی لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. 

او متأهل است و در سال 1382 با مهریار حمیدی ازدواج کرده و حاصل ازدواجشان دختری به نام آروشا است.

ماجرای آشنایی و ازدواج روشنک عجمیان

 مهریار حمیدی در گفتگویی درباره آشنایی خود و همسرش می گوید:آنچه بیشتر مرا جذب روشنک عجمیان کرد، صداقت و پاکی بود که در وجود او دیدم. شاید جالب باشد که بگویم آشنایی ما هم خودش می تواند داستان یک کتاب شود و من برای شروع این آشنایی ممارست ها به خرج دادم. 30 بار به تماشای یک نمایش رفتم تا جایی که دیالوگ هایش را از بازیگران بهتر ادا می کردم.

روشنک عجمیان

زندگی در کانادا و ایران

مهریار حمیدی دانش آموخته مهندسی صنایع است .می گوید می خواستیم به کانادا مهاجرت کنیم و روشنک اصلا نمی توانست بپذیرد، از نظر منطقی حرف من درست بود اما می دیدم حق ندارم احساس او را نادیده بگیرم و حس او به منطق من ارجحیت داشت. گویا در نهایت حمیدی و روشنک عجمیان برای اینکه به نظر یکدیگر احترام بگذارند تصمیم می گیرند بین ایران و کانادا در رفت و آمد باشند یعنی برخی فصول سال در کانادا زندگی کنند و برخی فصول در ایران هستند.

روشنک عجمیان

جراحی زیبایی روشنک عجمیان

من کلا با جراحی زیبایی در بازیگران موافق نیستم چون بازیگر مدل نیست و باید چهره کاملا طبیعی داشته باشد تا بتواند در هر نقشی باورپذیر جلوه کند اما در عین حال عنوان می کنم اگر کسی این کار را انجام داده ارتباطی به من ندارد و من اجازه قضاوت در مورد دیگران را به خود نمی دهم.

روشنک عجمیان فعالیت خود را از سال 1372 با کلاس های بازیگری و تئاتر شروع کرد، از همین کلاس ها رفته رفته توانایی های خود را به رخ کشید، اولین تجربه حرفه ای در بازیگری در سال 1376 در سریال گوهر کمال بود.

روشنک عجمیان