پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بدون شک با شبکه اجتماعی چون اینستاگرام آشنایی دارید و به خوبی میدانید که چنین شبکه‌ای امروزه به یک فضای مناسب برای کسب و کار تبدیل شده و افراد بسیاری هستند که از طریق آن مشغول به فعالیت‌اند. نکته‌ای که باید در رابطه با این موضوع بدانید این است که برای موفقیت در این شبکه، فاکتور و دلایل بسیاری وجود دارد. یکی از فاکتورها و دلایل موفقیت در این شبکه که از اهمیت بالایی برخوردار است را می‌توان داشتن یک پیج فوق العاده با تعداد فالوور یا کاربران در نظر گرفت. همین موضوع سبب شده است که افراد به دریافت فالوور رایگان روی آورند و با این کار تعداد فالوور پیج خود را بالا برده و به یک پیج عالی برای کسب و کار تبدیل کنند.

بی گمان خود شما نیز با مواجه شدن با یک پیج، اولین چیزی که نگاه می‌کنید و مد نظر شماست تعداد فالوور آن پیج است و  بی شبهه متوجه شده‌اید که یک پیج با چنین شرایطی خوبی مشتری بیشتری نیز جذب می‌کند؛ بنابراین نمی‌توان از تاثیر چنین موضوعی که برای بیشتر افراد مهم است غافل شد؛ چرا که رشد و موفقیت کسب و کار شما ، رابطه مستقیمی با تعداد فالوور دارد. در نظر داشته باشید که داشتن یک پیج با تعداد فالوور بالا به نوعی ، نشان‌دهنده اعتبار آن پیج بوده و نشان دهنده این است که افراد بسیاری به خرید یا بازدید از آن پیج مشغول هستند.

دریافت فالوور رایگان از بای فالوور

اما مسئله ی اصلی که شاید با آن مواجه شوید این است که چگونه تعداد فالوورها را افزایش دهید؟

 در رابطه باید گفت که شیوه‌های متنوعی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای رسیدن به چنین هدفی یعنی بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام پیج خود استفاده کنید که برای مثال یکی از این شیوه‌ها را می‌توان استفاده از شیوه‌های سنتی یا خرید فالورر واقعی با کمترین هزینه در نظر گرفت که در ادامه این شیوه ها را برای شما بیان میکنیم.

استفاده از تبلیغ های مستقیم برای دریافت فالوور

شیوه سنتی یا روش تبلیغ مستقیم، اولین راهی محسوب می‌شود که می‌توانید از طریق آن به دریافت فالوور رایگان بپردازید؛ اما این شیوه چیست و چگونه امکان بالا بردن فالوور رایگان را ایجاد می‌کند؟ شما در این شیوه باید برای صفحه خود یک تبلیغ (بنر) جذاب و اختصاصی را طراحی‌کنید، سپس آن را به صفحاتی که به حوزه کسب و کار شما نزدیک هستند و یا دیگر پیج هایی که از تعداد فالوور بالایی برخوردار هستند، تحویل می‌دهید. پیج های نام برده شده، بنر پیج شما را در صفحه خودشان به عنوان تبلیغ به اشتراک می‌گذارند  و فالوور هایی که به دنبال محصولات شما باشند، به پیج شما مراجعه خواهند کرد و در صورت اینکه صفحه شما را جذاب ببیند، آن را دنبال خواهند کرد و در صورت نیاز کاربران از شما خرید میکنند.

اما نکته‌ای که در رابطه با این شیوه از دریافت فالوور وجود دارد، این است که این شیوه رایگان نیست و شما باید هزینه‌ای را در جهت تبلیغی که دیگر پیج هایی که بنر شما را در صفحات خود به اشتراک می‌گذارند بپردازید؛ البته توجه داشته باشید که این هزینه گاها بسیار بالا خواهد بود، چرا که احتمالا صفحه مورد نظر شما از تعداد فالوور بسیاری برخوردار است و به سبب آنکه تبلیغ شما را در معرض دید افراد بسیاری قرار می‌دهد، چنین هزینه‌ای را دریافت می‌کند. نا گفته نماند که تعرفه های هر پیج نسبت به پیج های دیگر باهم فرق دارد و مدیر هر پیجی متناسب با تعداد فالوور ها و بازدید هایی که دارند نرخ مورد نظر ر تعیین می کنند .

استفاده از شیوه‌های غیرمستقیم برای دریافت فالوور

اگر به دنبال دریافت فالوور رایگان هستید و تمایلی به استفاده از تبلیغات مستقیم به خاطر هزینه ای مکرر آن ندارید، نگران نباشید. شیوه و روش‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها فالوور رایگان دریافت کنید. برای مثال در این راستا می‌توان به دریافت فالوور فیک ( تقلبی ) اشاره کرد. بهره‌گیری از این شیوه پیج شما را به سرعت بالا می‌برد؛ اما توجه داشته باشید که فالوورها واقعی نیستند، پس نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند و این موضوع می‌تواند به پیج کاری شما آسیب برساند. برای مثال شرایطی را تصور کنید که با یک صفحه با چند هزار فالوور مواجه می‌شوید، اما تعداد لایک و کامنت ها به 1000 تا نمی‌رسد، بدون شک چنین موضوعی یک حس بد به شما القا می‌کند و مانع خرید شما می‌شود.

اما شیوه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توان به بسیاری از سایت‌ها اشاره کرد. امروزه سایت و صفحات گوناگونی هستند که می‌توانند فالوور رایگان را در اختیار پیج شما قرار دهند و به موفقیت شما کمک بسزایی کنند. به این نکته توجه بخصوصی باید کنید که همه سایت‌ها نیز قابل اعتماد نیستند و امکان دارد با یک انتخاب غلط، به ضرر پیج خود عمل کنید.

از این سو تصمیم گرفتیم یک سایت معتبر و قابل اعتماد که سلبرتی های معروف خود این سایت را برای خرید انتخاب می کنند را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید موفقیت پیج خود را رقم بزنید. بای فالوور یکی از سایت‌های فعال  و معتبر در این حوزه به حساب می‌آید که اعتبار بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بای فالوور از امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته است مطلع شوید اما چون موضوع ما در رابطه با فالوور رایگان است این امکانات بی نظیری که این سایت برای اولین بار در بین سایت های معتبر دیگر منتشر کرده  را برای شما بیان میکنیم .

 

چرا بای فالوور؟

توجه داشته باشید که هدف بای فالوور تنها رضایت مشتری و کاربران است، از همین جهت مزیت‌های بسیاری را در نظر گرفته که می‌توان به مواردی چون :

  • تحویل فوری فالوور
  • تضمین کامل
  • قیمت بسیار مناسب
  • پتشیبانی 24 ساعته
  • بیش از 30 نفر از متخصصین فضای مجازی جهت مشاوره رایگان برای راه اندازی یا افزایش کسب وکار خود
  • سرور های فوق العاده قوی
  • امکان خرید لایک و فالوور خارجی یا ایرانی ، کامنت ، ویو (بازدید) ، ربات و حتی پیج اینستاگرام

اشاره کرد؛ اما نکته جالبی که وجود دارد، این است که این سایت، فالوور رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دریافت فالوور رایگان از بای فالوور، دو راه پیش پای شما قرار دارد.

 اولین راهی که می‌توانید با استفاده از آن فالوور رایگان دریافت کنید، انجام اولین خرید از این سایت است. لازم نیست شما هزینه ی زیادی را بابت اولین خرید خود تجربه کنید . بای فالوور دارای پلن های متنوع با نیاز های شماست که می توانید با یک خرید به مبلغ ناچیز 15 هزار تومن اولین خرید خود را برای خرید فالوور ارزان انجام دهید که با انجام این خرید شما می‌توانید تعدادی فالوور از سایت بای فالوور را به صورت رایگان دریافت کنید تا اعتبار و کیفیت این سایت را متوجه شوید.

راه دوم  این است که این سایت شرایط دیگری را نیز برای شما در نظر گرفته است که می‌توانید از طریق آن برای پیج خود فالوور رایگان دریافت کنید. اگر شما نام سایت بای فالوور را در اینستاگرام خود استوری کنید، فالوور رایگان به صفحه شما اضافه خواهد شد. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی صفحه خود را ارتقاء بخشید. در آخر امیدواریم که توانسته باشیم به خوبی شما را از اهمیت دریافت فالوور رایگان برای پیجتان مطلع کرده باشیم و بتوانید به خوبی از شیوه‌های نام برده شده، استفاده لازم را ببرید.