مهر/ دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از برگزاری همایش ملی روساء و دبیران سراسر کشور ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در روز پنج‌شنبه در تهران خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزاری نشست استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و اظهار داشت: پنج شنبه این هفته و به‌منظور انسجام نیروهای انقلاب و نیز ارائه راهکار برای حل مشکلات مردم و جامعه همایش رؤسای ائتلاف سراسر کشور با حضور نخبگان و جوانان انقلابی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این جلسه گفت: از آنجا که سازوکار وحدت شورای ائتلاف در انتخابات سال گذشته مجلس منتج به پیروزی قاطع نامزدهای این جریان انقلابی شد لذا در این نشست میزبان تعدادی از نمایندگان انقلابی در مجلس یازدهم برای ارائه دست آوردها و موفقیت‌های این قوه خواهیم بود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص لزوم وحدت میان نیروهای انقلاب به عنوان یکی از اهداف دائمی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب افزود: از مطالبی که در شریعت اسلام و سیره اهل بیت به آن به کرات اشاره شده است، حفظ وحدت میان مسلمان عالم است که از بدو تأسیس انقلاب اسلامی مورد تاکید امامین انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم مقام رهبری معظم رهبری نقشه راه جریان جوان انقلابی در ادامه مسیر روبه جلوی جمهوری اسلامی است تصریح کرد: به اعتقاد ما ظرفیت بکارگیری جوانان و استفاده بهینه از آنان برای اداره بهتر کشور با توجه به انگیزه بالای انان در کشور مغفول مانده است، که البته شورای ائتلاف در دوره گذشته انتخابات مجلس با اصرار و اعتقاد به این شعار خود جامه عمل پوشاند و مجلس جوان و انقلابی امروز حاصل این تلاش است.

سروری در پایان ضمن تشکر مجدد از وحدت نیروهای انقلاب در انتخاب سال ۹۸ خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم نیروهای دلسوز و علاقه مند به انقلاب با تجربه‌ای که از چندسال اخیر به دست آورده‌اند به رویکرد وحدت محور خود ادامه دهند.